אגרנות כפייתית – דברים שחשוב לדעת

שי פינוי דירה מאגרנות כפייתית (6)

מהי אגרנות כפייתית ואיך לטפל בה?

אגרנות כפייתית או בשמה הנוסף אספנות כפייתית היא ביטוי להפרעה אובססיבית. אגרן יתקשה להיפרד מהחפצים שהוא אגר, הוא נצמד אליהם, הם מהווים סוג של הגנה פסיכולוגית, לכן קשה להתגבר בקלות על אגרנות כזאת. דרושה רגישות רבה כדי שהאגרן יבין שיש לו בעיה. אחר כך צריך לשכנע אותו לטפל בה – להיפרד מהתכולה שהוא צבר, לטפל בבעיית האובססיה כי האגרנות היא רק סימפטום למשהו עמוק יותר שחשוב לברר את מקורו.

מפגע תברואתי

כאשר אגרן אוגר תכולה והיא גולשת למתחם משותף של השכנים, הוא נמצא בבעיה. הוא מהווה מפגע תברואתי ועליו לפנות את התכולה במיידי. גרוע לא פחות הוא המצב שבו אגרן אוגר גרוטאות, רהיטים, מוצרי נוי, מוצרי חשמל, לתוך ביתו ומהווה גם שם מפגע תברואתי לו ולכל משפחתו שמתגוררת איתו. תכולה רבה וישנה שנאספה מהרחוב במיוחד צוברת חיידקים, מפריעה לסטריליות של החלל ומושכת מזיקים רבים כמו מקקים וחולדות.

איך עובד הפינוי?

פינוי תכולה ששייכת למחלקה של אגרנות כפייתית דורשת עבודה רבה, לכן התאזרו בסבלנות בזמן שמפני התכולה מגיעים. ככלל, חברה מנוסה יודעת מה עליה לעשות בכל שלב. לרוב יגיעו בחורים נמרצים וחרוצים, משימתיים. כל חברה שרוצה לפנק את הלקוחות שלה מציעה גם שירותי ניקיון וחיטוי לדירה לאחר הפינוי. את הפסולת שמצטברת מפנים לאתרי פסולת מורשים על פי חוקי העזר העירוניים המקובלים בכל אזור ואזור.

איך לבחור חברת פינוי מקצועית?

חברת פינוי שיש לה מוניטין היא חברה מצוינת שכדאי להזמין ממנה שירות עבור אגרנות כפייתית. אפשר להתייעץ ברשתות החברתיות לגבי חברות מומלצות, אפשר ללכת על פי האינטואיציה ולהיכנס לאתרי האינטרנט השונים שמציעים שירותי פינוי. חשוב שכבר מהמענה הראשון תרגישו שמוענק לכם שירות אדיב כבר בשיחת הטלפון. שאלו את כל השאלות שאתם רוצים לשאול. מומלץ להכין רשימה מראש. ככלל, תצטרכו לתאר מה התכולה המשוערת. יש חברות שישלחו נציג מטעמם כדי לאמוד את התכולה שברשותכם. חשוב לחתום על חוזה ובו יהיה כתוב תאריך ההגעה לפינוי, שעת ההגעה המשוערת ועלות השירות.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת היתרונות של משאבות חלב
במסע האימהות, משאבות חלב הפכו לכלי הכרחי, אך היתרונות הרב-גוניים שלהן לרוב נעלמים מעיניהם ולא נאמרים....
קרא עוד »
פבר 12, 2024
תיקון מקינטוש – רק אצל המקצוענים
כאשר ניגשים אל טכנאי על מנת שיסייע לכם עם תיקון מקינטוש תוכלו להיווכח כי התועלת של הדבר תהיה משמעותית...
קרא עוד »
מרץ 28, 2020
לימודי פסיכומטרי – הגיע הזמן להפציץ
מחקרים פסיכומטריים שימשו במשך עשרות שנים כדי לחקור את המוח האנושי. הם סיפקו הרבה תובנות לגבי הדרך בה...
קרא עוד »
ספט 14, 2022