עשה זאת בעצמך – איך לבנות עץ חתולים?

מסור שולחן

המאמר באדיבות http://www.harishon-labinyan.co.il

כל בעלי החתולים מכירים את האופי העצמאי של החתול שלהם, הוא אוהב להיות חופשי כל הזמן, לצאת כל הזמן מחוץ לבית ולשוטט במקומות שונים ולחזור בזמן שמתחשק לו כדי לאכול, או סתם לקבל פינוק מהבעלים שלו.

מכיוון שחתולים הם חיות עצמאיות, הן גם לא צריכות טיפול והשגחה צמודים כמו הוצאה לטיול כמה פעמים ביום כמו עם כלבים. כך שהם עושים את צרכיהם מחוץ לבית במהלך השיטוט בחוץ, או בארגז חול ייעודי לכך שהבעלים מניחים עבורם באופן קבוע.

מהו עץ חתולים

כמו שחתולים אוהבים לצאת ולטייל לבד בכוחות עצמם, כך הם גם אוהבים לשחק. בשונה מכלבים שרוצים כל הזמן לשחק יחד עם הבעלים שלהם עם תפיסת כדור, משיכת חבל ועוד – חתולים אוהבים לשחק לבד באמצעות מרדף אחד צעצוע זז, גלגול כדור צמר רך וגירוד הציפורניים שלהם על גבי משטח עץ.

חתולים אוהבים במיוחד לשרוט עם הציפורניים שלהם דברים קשים, כך הם גם מסמנים את הטריטוריה שלהם אך גם פורקים אנרגיות שיש להם. מומלץ לכל בעל חתול שיחזיק בביתו משטח מיוחד של עץ חתולים, כך שהחתול שלו לא ישרוט עם ציפורניו את הרהיטים בבית.

כיצד לבנות עץ חתולים לבד

במקום לרכוש את מעמד עץ החתולים מחנויות, ניתן פשוט להכין מעמד כזה באופן עצמאי. ניתן להשתמש בלוחות עץ ישנים שלרהיטים שכבר אינם בשימוש, או לרכוש לוחות עץ קטנים לצורך הבנייה של המתקן. הרעיון הוא להרכיב מעמד שיהיה בנוי משתי קומות לפחות, עליהן החתול יוכל לטפס, לשחק ולישון. מנסרים את לוחות העץ בגודל המתאים בעזרת מסור שולחן ייעודי לחיתוך עץ, מומלץ לעשות באחד מהלוחות פתח קטן שיהיה כמו חלון בכל המבנה.

את המשטחים מחברים אחד לשני בעזרת צינור חזק וקשיח, שהוא בעצם יהיה ההפרדה בין קומה לקומה. ניתן להדביק את משטחי העץ לצינור בעזרת דבק עץ מיוחד וחזק שיבטיח שמירה של המבנה במקומו. את הצינור כדאי ללפף עם חבלי צמר עבים עליהם החתול יכול לטפס ולגרד להנאתו.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דילדו / ויברטור – למה כולם מתבלבלים
בכל הנוגע לאביזרי מין אנחנו עדיין לא מאוד בקיאים בחומר. זה יכול להיות ויברטור רוטט או דילדו ענק, או...
קרא עוד »
אוג 17, 2022
מה נדרש בתחזוקת בניין ?
עבודה של תחזוקת בניין היא תהליך חשוב ביותר שצריך להיעשות על בסיס יומיומי. עבודות אחזקת מבנים דורשות...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
שמלות כלה שהן גם צנועות וגם עם סטייל היסטרי? יש דבר כזה
עונת החתונות כבר ממש כאן בפתח וזה בדיוק הזמן להבין איפה אנחנו בוחרות לעצב את שמלת הכלה שלנו. למעשה,...
קרא עוד »
מאי 19, 2022