תקרת מגשים – טיפים 

התקרה הטובה ביותר עבור מקומות בהם נדרשים שינויים עבור המערכות המותקנות בה היא ללא ספק תקרת מגשים, תקרת מגשים כשמה כן היא עשויה מגשים – מגשים, וכאשר עולה צורך לעשות שינוי כל שהוא במערכות השוכנות בתקרה פשוט שולפים את המגש או המגשים שצריך, מבצעים את העבודה ומחזירים. תקרת מגשים לא חייבת לפגוע בעיצוב הכללי, כיום ישנם סוגים שונים של תקרות מגשים מחומרים שדווקא יכולים להוסיף חן רב לחלל, בין אם מדובר במשרד או בחדר ישיבות.

סוגי תקרות מגשים

ישנם סוגים רבים של מגשים בהם ניתן להשתמש כתקרה פריקה, בהם שנים פופולריים במיוחד, הסוג האחד הוא אריחי גבס מחורר, המגיעים בשלל צורות ועיצובים, תוחלת החיים שלו היא ארוכה יותר מאשר האריחים האחרים, ויש לו עמידות גבוהה לחום ואש. בנוסף אריחי גבס מחורר לא דורשים שימוש בדבקים והם ידידותיים יותר לסביבה, התחזוקה שלהם נוחה וקלה, ויש להם בידוד אקוסטי מרעשים חיצוניים – כל אריח בהתאם לצפיפות ולסוג החירור. 

הסוג השני הוא אריחים מינראליים הם נחשבים נפוצים מאוד וזולים, ההתקנה שלהם פשוטה, ויש להם ספיגת רעשים ברמה כזאת או אחרת, החיסרון הוא רמת העמידות שלהם, אריחים מסוימים שעשויים למשל מנייר ממוחזר, יהיו רגישים מאוד ללחות ולרטיבות, ועלולים להיפגם גם בשלבי האחסון וההתקנה. לכן כאשר בוחרים שימוש באריחים מינרליים יש להפקיד על קניית אריחים מחברה איכותית העשויים מחומרים איכותיים. מידע נוסף באתר https://www.profirol.co.il

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איטום חדרים רטובים – למה חשוב לשים לב 
איטום חדרים רטובים חיוני להגנה על המבנה הבסיסי מפני נזקי מים, עובש וצמיחת טחב. חדר רטוב אטום כהלכה לא...
קרא עוד »
מאי 10, 2023
איזו דלת יוקרתית שווה את ההשקעה
דלת יוקרה היא דלת שתוכננה להיות יקרה ויוקרתית. זה סימן של עושר, מעמד ותחכום. דלת יוקרה היא דלת שמעוצבת...
קרא עוד »
ספט 03, 2022
הדברת ג'וקים – חשוב לבחור חברה הדברה טובה
מוטרדים מהג'וקים בביתכם ולא יודעים מה לעשות? במקום להרוג כל פעם ג'וק שאתם נתקלים בו בעצמכם, אתם יכולים...
קרא עוד »
פבר 17, 2021