לה קט צועדת קדימה עם טרנד הבריאות העולמי

לה קט

במשך השנים הפך שם חברת המזון לה קט לשם דבר בתחום האוכל לחתולים. החברה הוותיקה שפעילה מאז שנת 1974 בישראל הפכה מזוהה עם כל ענף המזון לחתולים ועם הזמן היא שינתה ושיפרה משמעותית את הרכב המזון שלה. יחד עם טרנד הבריאות העולמי שלא פסח על תחום חיות המחמד בישראל ובעולם כולו, שיפרה החברה את הרכב המזון ואת המבחר וכיום היא מציעה סוגי מזון שונים שחתולים אוהבים ונהנים לאכול.

מניעת בעיות בריאות

שמירה על בריאות החתול כבר מגיל צעיר מתחילה בראש ובראשונה בבחירת המזון. מזון באיכות טובה מבטיח איכות חיים, משקל מאוזן ובריאות תקינה של החתול שלכם ומונע בעיות בריאות שונות כמו מחלות מעיים, קשיי עיכול, בעיות בדרכי השתן ועוד. כחלק מההבנה הזו, חברת לה קט שיפרה בשנים האחרונות את הרכב המזון וכעת הרכיב המרכזי במזון החתולים שלה הוא הבשר.

החתול שלכם בררני? נסו את לה קט

זה הופך את האוכל לא רק לטעים ובריא יותר אלא גם לאטרקטיבי יותר עבור החתול. חתולים כידוע מגלים בררנות רבה בבחירת האוכל שלהם, ולכן אוכל באיכות טובה שמבוסס על בשר איכותי וטרי בהכרח יהיה אטרקטיבי יותר עבורם. זו בדיוק הסיבה שבעלי חתולים רבים מדווחים על העדפה ברורה של החתולים למזון של לה קט על פני חברות אחרות.

שמירה על הבריאות של החתול ממשיכה לא רק בסוגי הבשר באוכל אלא גם בויטמינים ובמינרלים שיש בו. חומצות שומן, אומגה 3, אומגה 6 ועוד רכיבים שונים שחיוניים לשמירה על בריאות החתול נמצאים בטבע בשפע. חברת לה קט הכניסה אותם אל תוך תרכובות המזון וכך היא מאפשרת לחתול לשמור על בריאות לאורך שנים. זאת ועוד, בתוך האוכל לא תמצאו צבעי מאכל ושאר חומרים מזיקים.

כדי למנוע מצבים רפואיים מורכבים

חתולים מועדים לשלל בעיות בריאותיות בגילאים מבוגרים. זה כולל השמנת יתר בשל היעדר פעילות גופנית וגם בעיות בדרכי השתן. כחלק מהניסיון למנוע בעיות בריאות בגיל מבוגר מקפידה לה קט על שימוש ברכיב מיוחד שמסייע לשמירה על בריאות דרכי השתן הרגישות של חתולים ומונע בעיות בהם בגיל מבוגר יותר. כל זה תוך הקפדה על טריות הייצור ושימוש באריזות משמרות טריות באחיזה נוחה.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אופני הרים – האם הם באמת לנסיעה על הרים
בניגוד לאופני כביש, שאשר נועדו לשמש בתור כלי רכב לנסיעה בכבישים, אופני הרים הם כלי רכב אשר מטרתו לאפשר...
קרא עוד »
מאי 31, 2021
מאמן כושר אישי
מאמני כושר אישיים לא רק שם כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך. הם גם ידאגו לבריאות הפיזית והנפשית...
קרא עוד »
אוג 12, 2022
עגילי זהב
עגילי זהב נענדים בדרך כלל על ידי נשים. הם סמל של יופי ושגשוג. ישנם סוגים רבים ושונים של עגילים כגון...
קרא עוד »
אוג 24, 2022