נתקעתם עם הרכב? 5 דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מזמינים גרר

מצברים בנס ציונה.

המאמר באדיבות שחר כהן מצברים

קשה לדמיין את החיים בישראל ללא אוטו צמוד וזאת עקב העובדה שאנו צריכים אוטו לכל כך הרבה דברים ויש לו השפעה אדירה על החיים שלנו. העניין הוא שאין דבר כזה חיסון מפני תקלות באוטו ותקלות במכוניות יכולות לקרות בכל רגע נתון במקומות הכי פחות נוחים וגם לרכבים חדשים מן הניילון. על כן בגלל שתקלות יכולות לקרות לכל אחד חשבנו כי יהיה זה נכון להביא בפניכם חמישה דברים שאתם חייבים לבחון לפני שאתם מזמינים גרר.

  1. שמן/מים

עליכם לדעת כי המצב של השמן והמים באוטו שלכם משפיע בצורה דרסטית על מצב האוטו שלכם ולכן זהו משהו שצריך לבחון תמיד ולא רק כאשר האוטו מתקלקל. כמובן שבכדי לבחון את הפרמטרים הללו אנו צריכים לחכות שהאוטו יתקרר וזאת בכדי להבטיח שלא נקבל כוויה.

  1. מצבר

מצבר זה אולי התקלה הכי נפוצה באוטו ואנו תמיד צריכים לבחון האם האוטו שלנו לא מתניע בגלל המצבר. תקלה במצבר תהיה רק כאשר נגיד אנו מתניעים את האוטו ולא באמנצע נסיעה וזהו משהו שיש לזכור.

למידע נוסף בנושא מצברים:  מצברים בנס ציונה.

  1. את מצב הגלגלים

פעמים רבות אנו נהיה בבעיה בגלל שיש לנו פנצ'ר בגלגל. אם יש לכם גלגל חלופי אזי אתם יכולים לבצע את ההחלפה ולא לקרוא לגרר וזה יחסוך לכם גם כסף וגם זמן יקר שכידוע שווה הרבה כסף ועל כך יש לתת את הדעת.

  1. את החום של האוטו

אם החום של האוטו שלכם עולה בצורה דרסטית אתם חייבים לעצור בצד ולשקול לקרוא לגרר. עליכם לדעת כי המרחק משריפה באוטו בגלל שהחום עלה הוא קצר ועל כן זהו משהו שממש לא כדאי לכם לזלזל בו או לא לקחת אותו ברצינות.

  1. את עלות הגרר

כמובן שכאשר אנו מזמינים גרר ואם אנו מחליטים כי זה המוצא האחרון שלנו אנו צריכים לברר קודם כל את העלות הגרר וזאת בכדי להבטיח כי לא נוציא על כך כסף רב ובכדי להבטיח כי לא יעשקו אותנו.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהם יבשני לחות?
רטיבות עלולה לפגוע במבנה ולגרום לנזקים חמורים מאוד. במידה ומדובר על מים שחדרו למקום ממנו הם לא יכולים...
קרא עוד »
מרץ 27, 2019
מחסומי חניה חשמליים- כל היתרונות
מבט מהיר בחוץ מבהיר לנו כי כיום ישנם מספר רב של סוגי מחסומי חניה. ישנם מחסומי זרוע, מחסומי דוקרנים אך...
קרא עוד »
יול 12, 2021
נעלי כלה נוחות
כלות לרוב רוצות להיראות במיטבן ביום הגדול. מלבד זאת הן גם רוצות שיהיה להן נוח, לכן הן בוחרות נעלי כלה...
קרא עוד »
יונ 12, 2022