כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס?

החזרי המס

החזרי מס הם מאוד נפוצים בסיטואציות שונות כמו למשל החזר מס שמגיע לאלו שבשנה מסוימת נוכה מתלושי השכר שלהם מס, כאשר היו שכירים, ואילו בהמשך השנה רמת השכר שלהם פחתה כאשר המשיכו לעבוד תחת עוסק ולא כשכירים. זוהי סיטואציה נפוצה שבגינה לרבים מגיע החזר מס. סיטואציה נוספת היא בגין לידה, כאשר היולדת לא מקבלת את החזר המס המגיע לה על פי חוק מתוקף נקודת זיכוי. לעתים המעביד לא מעדכן את נקודת הזיכוי ולכן העניין מתפספס. סיטואציות נוספות הן החזרי מס לחיילים משוחררים ובגין לימודים.

כמה אחוזים נשלם לרואה חשבון?

אם תנסו להתנהל לבד מול רשות המיסים ויתר הרשויות כדי לקבל החזרי מס אתם צריכים לדעת שזה יגזול לכם המון זמן, לא בהכרח תקבלו בסופו של יום את החזר המס שמגיע לכם ואתם תתעסקו עם זה המון, ולא תמיד תדעו כיצד לנווט תוך כדי. הבירוקרטיה בישראל לצערנו היא לא פשוטה בכלל ורבים מתייאשים או שלא מצליחים לטפל  כנדרש תוך כדי העבודה או עיסוקי היומיום בהחזרי המס להם הם זכאים מתוקף חוק. 

אם אתם שואלים את עצמכם כמה תשלמו ליועץ מס או לרואה חשבון שיטפל עבורכם בבקשת החזר המס מתחילתה ועד סופה –  אין תשובה אחת. לעתים אתם תשלמו רק דמי הצלחה אם תקבלו בסופו של יום החזר,  ולרוב יש דמי טיפול מינימליים על פגישת ייעוץ או ייצוג מול הרשויות. יש מקרים בהם איש המקצוע יקבל 15% מהסכום שתקבלו ויש מקרים בהם תשלמו רק כמה אחוזים בודדים או יותר – לפי המקרה. 

חשוב להסתייע בשירותיו של איש מקצוע אמין ובעל ניסיון שקבלתם עליו המלצות וחוות דעת.

אולי יעניין אותך גם החזר מס מקופת גמל

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תזהו חנות אופניים טובה לקנות בה
כולנו זוכרים את ימי הנעורים של רכיבה על אופניים ברחובות המקומיים שלנו, רוח בשיער והחופש בקצות...
קרא עוד »
ספט 09, 2023
מופע קרקס – מושלם כהופעת רחוב
תקופת החגים מתקרבת ותרצו לקיים בעיר שלכם מופע רחוב בלתי נשכח וכזה שיתאים לכל הגילאים? אפשרות מצוינת...
קרא עוד »
יול 25, 2021
מתנות בריאות שמפנקות באמת
ישנן הרבה הזדמנויות בחיים בהן יש צורך ורצון להעניק מתנה לקרוב משפחה, לידיד קרוב או לבן הזוג. שוק...
קרא עוד »
אוג 26, 2019