גרביים מעוצבים…איך נכון להסתובב איתם?

גרביים מעוצבים

גרביים מעוצבים הם כיום חלק בלתי נפרד מארונות הבגדים של רבים. עד לשנים האחרונות היינו רגילים לגרוב גרביים בצבע אחיד או עם פסים אבל האפשרויות הטכנולוגיות של ימינו מאפשרות עיצובים מיוחדים בהתאמה אישית וגם הדפסות שונות לפי בחירת אנשי החברה המשווקת אותם. כולנו נזקקים לגרביים בחלק מיכר מימות השנה ולכן גרביים מעוצבים יהיו בולטים מאוד בהופעה שלנו באירועים וטקסים שונים. אם הם יהיו מקוריים ובולטים אז נרכז סביבנו עניין רב ונצטרך להסביר מאיפה השגנו אותם. גרביים ממותגים יכללו את שם החברה או הדפסה כלשהי שתמשוך תשומת לב, וקודם כל חשוב שתהיה התאמת צבעים בינן לבין הנעליים והמכנסיים. 

לפני ההדפסה על הגרביים צריך להחליט מהי המטרה של ההדפסה ואיך היא תיראה ולשם כך להיעזר במעצבים ואנשי שיווק. אם המטרה היא גרביים לכנסים של חברות הייטק וסטארט אפ, חשוב שיהיו בולטול עם הדפס ברוח צעירה ומתוחכמת, ואם מדובר בחברות הנדסה או תשתיות – אפשר למתג אותן יחד עם צורות הנדסיות כמו ריבוע ומעגל. גרביים כאלה מיועדות ללקוחות החברה ומתאימות כמתנה לחג או לאירוע מיוחד כמו כנס, מאחר ששימוש בגרביים נעשה במשך כל השנה. חשוב שהן לא תהיינה עבות מדי או דקות מדי אלא מתאימות לשימושים רבים כמו הליכה וריצה מחד או הגנה מפני הקור מאידך. הלקוחות יוקירו לכם תודה על מתנה שתשרת אותם לאורך זמן. 

גרביים ממותגות מהוות גם פרסומת מהלכת לעסק שלכם ולכן חשוב שהלוגו עליהן יהיה ברור וקליט, וכך הן ישתלבו במעך יחסי הציבור וקידום המכירות של החברה. כדי שהלוגו יבלוט – חשוב שהברכיים יגיעו עד לברך וישמשו את בעליהן גם עם מכנסיים קצרים ובשעת ריצה והליכה. גרביים ממותגות מתאימות גם לנשים וילדים עבור לבוש לא פורמלי וגם לשעות הפנאי בבית – יתכן שכך השם של החברה המפרסמת יגיע ליות לקוחות בעקבות התפעלות של חברים ומכרים שמגיעים לביתם של בעלי הגרביים ורק אז סקרנותם מתעוררת. מכנסיים אוכים ונעליים יסתירו את הגרביים וגם יפגעו בנראות שלהם בעיני העוברים והשבים. 

לעוד רעיונות הכנסו לאתר של Tfactor

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי יתרונות נסתרים של השכרת רכב חלקה
האם תהיתם פעם האם יש יתרונות משמעותיים יותר להשכרת רכב ממה שנראה לעין? במאמר זה נסקור ארבעה יתרונות...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
סרום לשיקום הפרווה
בפיתוח פורץ דרך, מדענים חשפו סרום מהפכני שנועד לשקם ולהצעיר את פרוותן של בעלי חיים. פתרון חדשני זה...
קרא עוד »
יונ 12, 2023
עכבר גיימינג לדיוק אופטימלי
גיימרים שנוטים לשחק במשחקי יריות מבינים היטב עד כמה רמת הדיוק משחקת תפקיד חשוב, וכאשר מדובר על דיוק...
קרא עוד »
יונ 01, 2021