מה ההבדל בין מקרר תעשייתי למקרר מסחרי?

חשוב להבין את ההבדלים בין מקררים מסחריים לתעשייתיים לפני שאתה רוכש לעסק שלך. מקררים אלו מיועדים לשימוש כבד ומועסקים לצרכים ספציפיים. חשוב להבין את ההבחנה בין שני סוגי המקררים מבחינת עיצוב, תפקוד וקיבולת.

מקררים תעשייתיים הם בדרך כלל גדולים יותר והם מיועדים לשימוש כבד בתעשיות כמו מפעלי עיבוד, ייצור מזון והפצה. מקררים אלו בנויים לעמוד בתנאים קשים כגון לחות גבוהה, קורוזיה ותנודות טמפרטורה. יש להם מבנה חזק יותר עם מדחסים ומערכות קירור חזקות שנועדו לספק טמפרטורות עקביות ללא קשר לסביבה החיצונית.

מקררים מסחריים הם בדרך כלל קטנים יותר ומשמשים במסעדות, ברים או חנויות קטנות. מקררים אלה מיועדים לשימוש בסביבה שבה הם נפתחים רק מספר פעמים ביום תוך שמירה על טמפרטורות קבועות. מקררים מסחריים מגיעים בתצורות שונות כמו דגמי הגעה, שולחנות הכנה, דגמים מתחת לדלפק, ויטרינות.

פונקציות

מקררים תעשייתיים נועדו לשמור כמויות גדולות של מוצרים, החל מחומרי גלם ועד מוצרים מוגמרים, בטמפרטורה מוגדרת, לרוב מתחת ל-41°F. מקררים אלו משמשים גם להסרת לחות וייבוש מוצרים. מקררים תעשייתיים יכולים לשמש גם לקירור מקדים של מוצרים לפני שהם נכנסים לשלב הייצור הבא.

מקררים מסחריים משמשים בדרך כלל לאחסון ותצוגה של מוצרי מזון, כגון מוצרים מתכלים או משקאות. הם משמשים לשירות מהיר ולשמירה על המוצרים בטמפרטורות אופטימליות, ומפחיתים את הסיכון לקלקול. מקררים מסחריים מתוכננים גם להיות יעילים באנרגיה, ולמזער את חשבונות החשמל של עסקים קטנים יותר.

לסיכום

ההבדל בין מקררים תעשייתיים למסחריים הוא העיצוב, התפקוד והיכולת שלהם. מקררים תעשייתיים בנויים לשימוש כבד בסביבות קשות עם מבנה חזק יותר, בעוד שמקררים מסחריים בנויים לשמור על טמפרטורות קבועות. מקררים תעשייתיים משמשים לאחסון וקירור מקדים בקנה מידה גדול, בעוד מקררים מסחריים משמשים לאחסון ותצוגה של מוצרים מתכלים.   מידע נוסף באתר לוגיקור

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב להכיר לפני שעושים עגילים לתינוקות?
המאמר באדיבות Valoro ניקוב חורים באוזניים זו אולי פעולה פשוטה ולא נחשבת לרפואית או פולשנית. אבל למעשה,...
קרא עוד »
מאי 10, 2020
חשיפת עובדות מפתיעות על מוצרי כדורגל וכדורסל
כסמכות מובילה בתחום ציוד וציוד הספורט, אני נרגשת לשפוך אור על חמש עד שמונה עובדות מרתקות על מוצרי...
קרא עוד »
מרץ 07, 2024
לתקן רולקס
יש לכם שעון רולקס שאתם קשורים אליו מאוד ויום אחד הוא פשוט התקלקל? האם השעון סיים את הקריירה שלו? וודאי...
קרא עוד »
פבר 28, 2021