מתנות לילדים בני 10 – מה כדאי

ערכות מדע לילדים

המאמר באדיבות מרמלדה צעצועים

כאשר מוזמנים אל אירוע יום הולדת יש תמיד את השלב הזה שבו צריכים לחפש אחר מתנה ראויה. הרכישה של המתנה בראש ובראשונה מתבצעת לפי הגיל של הילד ולאחר מכן נכנסים כל מיני שיקולים אחרים כמו מה ההורים יעדיפו לקבל ומה העלות של כל מתנה ומתנה. הנה כמה רעיונות נהדרים למתנות לילדים בגיל 10 המופלא.

קעקועים זמניים- להיות דומים להורים

ילדים במידה רבה מחקים את המעשים של ההורים שלהם כבר בגיל קטן, ומלבד הנעילה של נעלי ההורים אפשר לסייע להם להרגיש ממש כמו גדולים בשעה בה רוצים לפנק אותם עם איזו שהיא מתנה. אחת מן המתנות שמתאימות לגיל עשר היא אריזה שבתוכה יש קעקועים מכל מיני סוגים, ההורים לא צריכים לדאוג יותר מידי, אלו הם קעקועים זמניים שיורדים בצורה די מהירה מהיכן שהם הוצמדו בתחילה.

סט קסמים וטריקים לחובבי הארי פוטר

כבר בגיל עשר ילדים מגלים את העולם הקסום של הארי פוטר על כל מרכיביו, ודבר זה יכול מאוד לעורר בהם את החשק להיות קוסמים בעצמם. ערכה שבה יש סט בסיסי של קסמים שהילדים יכולים לתרגל בעצמם יכולה גם להעסיק אותם במשך של זמן רב וגם לפתח בהם יכולת שהם כלל לא ידעו כי טמונה בתוכם. יש ילדים שהפכו להיות קוסמים גדולים שנהנים מפרנסה טובה ויש כאלה שלקחו את היכולת הזו בתור משחק משעשע לשעות הפנאי. בכל מקרה זוהי מתנה נפלאה.

עפיפונים למתנה יותר פעילה

לא כל ילד הוא כזה שיכול לשבת ולעשות משהו בישיבה. עבור ילדים כאלה עדיפה מתנה שתהיה בתנועה, וכאן כדאי לבחור מבין שלל של עפיפונים שמגיעים בכל מיני צורות וגדלים את מה שהילד בן העשר הכי יתחבר אליו. מכאן והלאה זה עניין של יום עם רוח מספיק טובה להעיף את העפיפון ולרדוף אחריו.

ערכות מדעיות למדען הצעיר

יש ילדים שבהם הסקרנות הטבעית היא כזו שמחברת בצורה נהדרת אל העולם של המדע. רכישה של טלסקופ למתחילים לצד כל מיני ערכות מדע לילדים אחרות מפתחות את הסקרנות הזו ומעודדים פיתוח היכולות של ילד בן עשר למקום יותר גבוה משל השאר.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על ספרים דיגיטליים ולא העזתם לשאול
בשנים האחרונות יצא לכם לקרוא מספר ספרים דיגיטליים ועכשיו, כשאתם עומדים להוציא לאור את הספר שלכם,...
קרא עוד »
ספט 26, 2020
לוח כיתה מחיק – למה הוא יותר טוב מגיר
כילדים כאשר הלכנו לבית הספר, נכנסו לכיתה והתיישבנו ללמוד המורה הייתה מציגה לנו את החומר על לוח ירוק...
קרא עוד »
פבר 01, 2022
פתרונות ענן: מה צריך להכיר?
פתרונות ענן הם קבוצה של מוצרי תוכנה התומכים לעסקים בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. הם עוזרים לארגונים...
קרא עוד »
יול 14, 2022