מאילו רכיבים כדאי להימנע במסכות לטיפול פנים?

גברים ונשים דואגים לשמור ולטפח את עור הפנים שלהם על בסיס קבוע על ידי שימוש בניקוי פנים, קרם לחות, קרם עיניים, סרום ועוד ובין היתר משלבים בשגרה גם מסכות לטיפול פנים העוזרות בין היתר לשמור על ניקיון העור על ידי הסרה של תאי עור מתים למשל ויש מסיכות המסייעות להחדרת לחות וחומרי אנטי-אייג'ינג המסייעים לשמור על מראה עור בריא, צעיר ומתוח. 

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מסיכה לפנים?

מסכות לטיפול פנים לרוב מהוות מוצר אשר משתמשים בו אחת למספר ימים ולא באופן יום יומי קבוע. כדאי לבדוק מה יעוד המסיכה, האם מטרתה ניקוי עמוק או אולי מדובר על מסיכה להזנת העור ואנטי אייג'ינג, לאיזה סוגי עור היא מיועד וכדומה. מכיוון שמדובר על מוצר אותו מורחים על הפנים ישנה חשיבות רבה לתכולה ולמרכיבים ממנו הוא עשוי שכן ישנם רכיבים שונים העלולים לגרום נזקים לעור, לעיתים באופן מידי ולעיתים כתוצאה משימוש לאורך זמן ונזק מצטבר. 

איזה רכיבים עלולים להיות בעייתיים במסכות לטיפול פנים?

ככל שהמסכה מבוססת על רכיבים טבעיים כמו שמנים אתרים, חמאת שיאה, אלוורה ועוד כך עדיף. ישנם רכיבים אשר עדיף שלא יהיו חלק ממסכת הפנים כמו למשל רכיבים שהם נגזרת של נפט כמוPetrolatum  או שמן מינרלי, חומרי בישום סינטטיים אשר יכולים לגרום לרגישות בעור או אלרגיות, פורמלדהיד ועוד. חשוב לדעת שהעור סופג דברים פנימה ולכן ישנה חשיבות לאילו חומרים מורחים עליו שכן הרוב לא מעוניינים למרוח על העור ולהכניס לגוף שלהם חומרים הנחשבים כיכולים לגרום לסרטן או אלרגיות. מסכות לטיפול פנים המבוססות על הרכיבים הנכונים יתנו לעור את המענה הכי נכון לו מבלי לגרום נזקים או בעיות אחרות. לקריאה אודות מסכות לפילינג

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אוהבים לעשות על האש? איך תבחרו מנגל לגינה
אין דבר מהנה יותר מעל האש. לא מעט אנשים אוהבים לעשות על האש באירועים, במסיבות, בארוחות משפחתיות,...
קרא עוד »
מרץ 14, 2019
למה כולם בעד לגליזציה?
הסיבה העיקרית שישנה כמות כל כך משמעותית של אנשים שהנם בעל לגליזציה היא ההבנה שאם יהפוך את...
קרא עוד »
מאי 11, 2019
מחיצות טרספה – חומר גלם מושלם למחיצות שירותים
אם אתם חושבים לרכוש מחיצות טרספה, דעו לכם כי יהיה מדובר בבחירה מצוינת עבור השירותים. מחיצות כאלו...
קרא עוד »
ינו 27, 2021