טיפול בבעיות שינה באמצעות דיקור סיני

דיקור סיני הוא רפואה סינית מסורתית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במצבי בריאות גופניים ונפשיים רבים. מאמינים כי היא יעילה בטיפול בבעיות שינה, כמו נדודי שינה ועייפות הקשורה לנדודי שינה. עם זאת, היעילות של דיקור סיני בטיפול בשינה הבעיות לא מתועדות היטב אלא מבוסס על עדויות של מטופלים.

בעיות שינה נפתרות על ידי דיקור סיני

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שנמצאת בשימוש נרחב במשך מאות שנים. הוא מבוסס על התיאוריה שניתן לעורר את מרכזי האנרגיה של הגוף על ידי מניפולציה של נקודות ספציפיות בגוף. עם מחטים. נקודות דיקור מזוהות על ידי רופא באמצעות התבוננות ונכונות המטופל להשתתף במחקר. דיקור סיני סייע עד כה אפילו למחלת קרוהן, כאבים, דיקור סיני יכול לעזור בשיפור המצב הנפשי, עיכול מזון, הפחתת תחושת הכאב וקידום תחושת בריאות חזקה יותר. חשוב להתייחס לתסמינים אלה אך גם אחרים, שמפריעים לשינה. דיקור סיני היה חלק מהרפואה הסינית המסורתית מאז ימי קדם. הוא משמש לטיפול במחלות ומחלות שונות. הוא משמש גם בטיפולים בכאב כרוני ומאפשר לפתור בעיות שינה שונות.

שינה היא חלק חשוב מאוד בחיינו. אנחנו צריכים את זה כדי לתפקד כמו שצריך. זו הסיבה שאנו תמיד מחפשים דרכים להגביר את איכות השינה שלנו ולהפחית את ההשפעה של הפרעות שינה על חיינו. שינה היא חלק חשוב מאוד בחיינו. שינה היא פעילות חיונית שיש להתייחס אליה ברצינות. זה הזמן שבו אנו נחים ומתאוששים מיום עמוס. לבעיות שינה כמו נדודי שינה, נמנום, דום נשימה בשינה וכו' עלולות להיות השפעות חמורות על הבריאות והפרודוקטיביות שלנו.

להזמנת טיפול בלוד https://www.markbeilin.com/hashuv-ladaat/acupuncture-in-lod

בעיות שינה אינן מוגבלות לאנשים שאינם מסוגלים לישון מספיק בלילה: למעשה, שינה לקויה יכולה להשפיע על כמעט כולנו בצורה כזו או אחרת. מעייפות במהלך היום ועד לבעיות ריכוז וזיכרון בעבודה. אנחנו גם יודעים שהרגלי שינה לקויים יכולים לתרום לעלייה במשקל ואפילו לסוכרת. באמצעות דיקור הבעיה הזו מטופלת מהשורש ואפשר לחזור לישון בצורה עמוקה וטובה. למידע נוסף ד"ר מארק

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קונה רכבים לפירוק במזומן, הכירו את השירות
הרכב שלכם כבר ישן, הוא סיים את תפקידו בעולם, אבל אתם לא רוצים לשלוח אותו לגריטה ולהישאר בלי כסף לרכב...
קרא עוד »
יונ 29, 2021
מעלון – איך זה עובד
המעלון הוא אחת ההמצאות היותר גאוניות שהומצאו בשנים האחרונות בכל הקשור לסיוע לתשושי כוח ולאנשים...
קרא עוד »
יונ 21, 2020
אוהלים להשכרה – כיצד משכירים אוהל בצורה נכונה
אחד הפריטים החשובים ביותר לארגון אירוע, בין אם זה אירוע פרטי או עסקי, ובין אם האירוע נערך בבית, בעסק או...
קרא עוד »
אוג 08, 2020