אימון אירובי – איך לשפר את האימון

כפפות איגרוף

המאמר באדיבות https://www.xwear.co.il

אחד האימונים המשמעותיים ביותר לטיפוח הגוף, לירידה במשקל ושמירה עליו, הוא אימון אירובי. המשמעות של אימון כזה, הוא לאמץ קבוצות שרירים מסוימת לאורך זמן. ניתן לערוך אימון כזה בשטח או במכון כושר, הכל שאלה של נוחות, תנאים ואפשרויות כמובן.

בשביל לערוך אימון אירובי בצורה טובה, אנחנו צריכים גם להגיע אליו מוכנים וגם לדעת לבנות אותו כמו שנכון. מאחר ומדובר באימון ארוך אז אנחנו צריכים לקחת בחשבון כיצד אנחנו מתייחסים אליו לאורך זמן.

אם אנחנו רוצים להגיע אל האימון מוכנים, אז יש כמה דברים שעלינו לעשות. ראשית, לישון טוב, השינה מאפשרת לגוף להתאושש ומחדשת את היכולת שלנו לעבוד עם שרירים, אחרי שהם התאמצו יום קודם. שנית, אנחנו צריכים לאכול בצורה סדירה ונכנה. ההמלצה היא לאכול משהו קטן לפני האימון, בננה, תמר, כריך עם ממרח בלבד, לא לאכול סיבים ולא לאכול שומנים או ממתיקים. שלישית, אנחנו צריכים לעשות חימום טוב, בשביל שנוכל לבצע את האימון עם שרירים חמים.

אימון אירובי יכול לבוא בדמות ריצה, אימון שק איגרוף הדורש שימוש בכפפות איגרוף ,רכיבה על אופניים או שחייה. יש כאלה שמשלבים ביניהם (למשל מי שמתאמן לתחרויות כמו טריאתלון, או תחרויות דומות). מרבית האנשים מעדיפים, מן הסתם, פעילות ספציפית אחת.

צריך להדגיש, לא כל אימון דומה לשני. על מנת שהשרירים שלנו יתאמצו, יתחזקו ואנחנו באמת נעבוד איתם בצורה נכונה ונשפר את היכולות האירוביות שלנו לאורך זמן, אנחנו צריכים שכל אימון יהיה שונה עם דרגת קושי אחרת. למשל, אם אנחנו בוחרים לרוץ, אז עלינו לעבוד בצורה כזו שבכל אימון הריצה תהיה יותר ארוכה ויותר מהירה. כמובן הכל צריך להיות במרחק ובקצב שאנחנו יכולים לעמוד בו.

אם אנחנו בוחרים לעשות את החלק האירובי במכון כושר, הרי שרק אחריו אנחנו יכולים להתחיל באימון משקולות. הגוף חם, העלינו דופק, עכשיו אנחנו יכולים לעבוד על קבוצות שרירים שונות באמצעות הרמת משקולות. בסוף האימון, אנחנו נעשה שחרור אירובי, עם ריצה או הליכה בקצב איטי יותר מזה שעשינו בתחילת האימון או אימון אירובי אחר.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדפסת חולצות
לקראת הקיץ מדפיסים חולצות רבות עבור הקייטנות שנערכות במיקומים רבים ברחבי הארץ. המגמה היא להדפיס בחלק...
קרא עוד »
מאי 23, 2021
חשיפת השפה הסודית של תכשיטים בעלי משמעות
תכשיטים היו חלק בלתי נפרד מההיסטוריה האנושית, שנענדו מסיבות שונות, החל מקישוט טהור ועד לסמל מעמד...
קרא עוד »
ספט 18, 2023
מוצרי פארם
מוצרי פארם הם חלק מחיי היומיום עבור אנשים רבים. הם משמשים לטיפול במגוון רחב של בעיות בריאות...
קרא עוד »
נוב 08, 2022