אופנה דחיפה לילדים

אופני דחיפה הם דרך מצוינת להכיר לילדים רכיבה על אופניים. הם מאפשרים להם ללמוד את היסודות של איזון והיגוי בזמן שהם חוקרים את העולם סביבם. מדובר באופני איזון ללא דוושות. יש להן גלגלים קטנים וללא בלמים, מה שאומר שניתן להשתמש בהן על כל משטח. זאת בחירה מצוינת עבור ילדים שרק לומדים לרכוב על אופניים.

איך רוכבים?

הילד יושב על המושב ומנווט עם הרגליים, מה שמקל עליו ללמוד כיצד להתאזן מבלי שיהיו לו הסחות דעת מדוושות או כידון. היתרון העיקרי של אופני איזון הוא שהם מאפשרים לילדים ללמוד לרכוב מבלי להסתמך על הוריהם לתמיכה. זה הופך אותו למושלם עבור ילדים צעירים מדי או שאינם רוצים את הוריהם בסביבה בזמן שהם נוסעים. הם יכולים לשמש גם כחלופה אם ילדכם מתקשה בקואורדינציה הנדרשת לדווש אך מסוגל לרכוב על דו-גלגלי עם מייצבים. לפרטים אודות חנות אפניים https://www.cobra-bordo.co.il/

למה זה כדאי? 

אופני שיווי משקל נועדו ללמד ילדים את יסודות הרכיבה על אופניים בצורה בטוחה ומהנה.

אופני דחיפה הם אלטרנטיבה לאופניים מסורתיים ללימוד ילדים כיצד לרכוב. הם מיועדים לילדים שקטנים מכדי להגיע לפדלים של אופניים רגילים, אבל הם יכולים לשמש גם ילדים גדולים יותר שרוצים ללמוד לרכוב על אופניים ללא גלגלי אימון.

אופניים כאלה הם בדרך כלל בעלי תחזוקה נמוכה, מכיוון שהם אינם דורשים מנגנוני העברה או בלימה. הילד פשוט נווט ומתאזן על שני גלגלים תוך שליטה על האופניים עם הרגליים.

מה זה אופני איזון?

ממש כמו דחיפה, אופני איזון הם אופניים ללא דוושות, שנועדו ללמד פעוטות כיצד להתאזן על שני גלגלים. אופני איזון הם אלטרנטיבה לתלת אופן ואופני אימון. הרוכב לומד להתאזן בעצמו ללא עזרת גלגלי אימון, כמו על תלת אופן.

לסיכום, אופני דחיפה הם דרך מצוינת לילדים ללמוד שיווי משקל ולדווש ללא סיכון ליפול ולהיפצע. מידע נוסף אודות אופני דחיפה לילדים באתר קוברה בורדו

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חושבים לקנות לילד מערכת תופים? אתם חייבים בידוד אקוסטי
אם אתם רוצים לשמח בצורה משמעותית את הילד שלכם, רכישה של מערכת תופים חדשה ללא ספק תהיה בגדר אופציה...
קרא עוד »
מרץ 14, 2019
גולן בכור סוחר רכב
אם אתם מחפשים סוחר רכב שיסייע לכם למכור את הרכב הישן שלכם או לקנות רכב חדש, כדאי שתכירו את גולן בכור...
קרא עוד »
מרץ 16, 2021
קורס אוטוקאד – איך בוחרים את הקורס הטוב ביותר עבורנו
עולם התוכנות הוא הרבה יותר מורכב ומפורט ממה שנדמה לנו. בדרך כלל, כשאנחנו בוחרים להשתמש בתוכנה מסוימת,...
קרא עוד »
מרץ 30, 2022