איך לבחור קורקינט חשמלי

קורקינט

אחד מכלי התחבורה האידיאלים בכל מרכזי הערים בארץ הוא הקורקינט החשמלי ואם עדיין אין לכם כזה, בטח רציתם לרכוש אותו, אז איך לבחור קורקינט חשמלי ומה לבדוק טרם קנייתו

קורקינט חשמלי אינו שונה מכל כלי תחבורה אחר וגם אותו נצטרך להתאים לפי הגובה והמשקל שלנו וכמובן לרמת השימוש שלנו בקורקינט.

לקורקינט החשמלי ישנם דגמים וסוגים רבים, רובם יבואו במבנה הסטנדרטי, שני גלגלים עם כידון יחיד, אבל הקורקינט בעל המבנה הסטנדרטי לא תמיד יוכל לספק את צורכי המשתמש.

איך נבחר את הקורקינט המתאים

מבנה וגודל הקורקינט – גובה הקורקינט יכול להיות מאוד קריטי ולפעמים גם מסוכן, רובם של הקורקינטים מיוצרים בגובה סטנדרטי, אך לא בהכרח שהוא יתאים לגובה שלנו, לכך נבחר את הקורקינט עם כידון שיש בו אפשרות כיוונון שיתאים לגובה שלנו.

קוטר גלגלי הקורקינט – קוטר הגלגלים יקבע את נוחות הרכיבה, אם ניקח גלגלים קטנים מדי, נצטרך לרדת הרבה פעמים בכדי לעקוף מכשולים, לכן נעדיף את הקורקינט עם הגלגלים הגדולים יותר.

עוצמת המנוע והסוללה – המהירות המקסימלית המותרת בחוק לנסיעה בקורקינט חשמלי הוא 25 קמ"ש, אי לכך גם עוצמת המנוע המקסימלית המותרת היא לא יותר מ- 250 וואט.

זמן טעינת הסוללה משתנה עם גודל הסוללה כך גם אורך השימוש לאחר הטעינה, טווח הנסיעה המקסימלי עם הסוללה הכי גדולה בקורקינט החשמלי יגיע עד ל- 128 ק"מ לטעינה אחת.

מערכת הבלימה בקורקינט החשמלי – רובם של יצרני הקורקינט החשמלי מוסיפים למערכת הבלימה הרגילה גם בלימת מנוע שמסייעת באופן אלקטרוני בהפחתת המהירות.

עוד פרט חשוב במערכת הבלימה, ישנם קורקינטים שהבלימה בהם מתבצעת על ידי בלימת גלגל אחד בלבד, לפעמים דבר זה יכול להיות מסוכן בבלימות פתע, לכן יהיה מומלץ לבחור את הקורקינט בעל מערכת בלימה בשתי הגלגלים.

משקל הקורקינט וניידותו – משקל הממוצע של הקורקינטים החשמליים יהיה בין 10 ל- 20 ק"ג אך משקלו המקסימלי לא יעלה על 30 ק"ג.

הדגש על משקל הקורקינט יהיה חיוני מאוד בשביל שנוכל לנייד אותו בקלות, כך גם נשים לב שהקורקינט יוכל להתקפל בצורה קלה ונוחה לאחסון.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדרך לחסוך זמן בחיפושים מעצבנים
כולנו מכירים את המצב שבו יש צורך למצוא את הטלפון של סניף של משרד הרישוי שהכי קרוב למקום המגורים שלכם,...
קרא עוד »
אוק 16, 2019
איך להשתמש נכון במשאבת חול לבריכה?
המאמר באדיבות iPool אם אתם רוצים להשתמש נכון במשאבת חול לבריכה ככה שתוכלו להנות ממנה לאורך שנים ולא...
קרא עוד »
פבר 23, 2022
המצפן הקולינרי: ניווט בין היתרונות הבלתי ידועים של אתרי מתכונים לפני שאתה צולל פנימה
בחברה הדיגיטאלית של היום, אתרי מתכונים עברו מלהיות מאגרים של הוראות בישול לפלטפורמות דינמיות...
קרא עוד »
אוק 25, 2023