איך להכיר בין הכלב החדש לותיק

אימוץ כלבים במרכז


אחרי שיש לכם כלב כבר לא מעט שנים הלכתם ליום אימוץ כלבים במרכז והחלטתם שאתם רוצים לקחת עוד כלב? ועומדים ממש עוד מעט להכניס אותו הביתה ותוהים איך לעשות את זה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד וזה באמת עניין ששווה לתת עליו את הדעת. בבואנו להבין איך להכיר בין הכלב החדש לוותיק, אנחנו רואים שצריך לעשות את זה, לפני הכול, בעדינות. אם תנסו לשים את עצמכם בנעליו של הכלב הוותיק, אתם תראו שהוא הרי מרגיש בעל הבית והוא רגיל להיות יחיד ומיוחד. לכן טבעי שלא יהיה לו פשוט לקבל כלב חדש ומכאן נובע הצורך לעשות את הדברים בעדינות ולאט.

היכרות מחוץ לטריטוריה

עוד עניין פרקטי שיש לקחת בחשבון, זו שאלת הטריטוריה. כלבים, כמו הרבה חיות אחרות, הן חיות של טריטוריה וזה אומר שיש לקחת זאת בחשבון. אפילו אם הכלב הוותיק שלכם מאוד חברותי ומתוק, זה לא אומר שהוא יקבל בתוך ביתו כל כלב אחר, ובטח שלא אם מדובר על כלב שבא כדי להישאר. לכן יש לקחת בחשבון גם את האפשרות של לעשות בין הכלבים את ההיכרות הראשונה דווקא מחוץ לבית. יתרה מכך, אם אתם יכולים לקחת את שני הכלבים גם לשטח פתוח שבו הם יהיו משוחררים, זה עדיף, שכן כך הם ירוצו להם בחופשיות וייצרו את הדינאמיקה שלהם.

אל תשכחו לאהוב גם את הכלב הוותיק

בדרך כלל כאשר מביאים כלב חדש הביתה זה גור, מה שהופך אותו באופן אוטומטי למרכז העניינים. עם זאת, כדאי לזכור: הכלב הוותיק היה כאן קודם! זה אומר שלמרות שהכלב החדש הוא גור מלא באנרגיה, חיוני ומתוק, עדיין אתם צריכים לזכור לאהוב, לפנק וללטף כמה שיותר גם את הכלב הוותיק. הוא צריך להרגיש שעצם העובדה שיש לו אח חדש לא באה על חשבונו, ממש כפי שנהוג לעשות עם ילדים. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תהיו ערניים להתנהגות שלכם ותשימו לב לדברים, בסופו של דבר הכלבים יתרגלו זה לזה וגם יהפכו להיות חברים מאוד טובים, כי אחרי הכול, כלבים הם חיה להקתית.

לעוד מידע בנושאים דומים הכנסו לhttp://www.kupet.co.il

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פותחים את העתיד: היתרונות העיקריים של חנויות מוצרים מקוונות לילדים
בעידן הדיגיטלי של היום, תחום הקניות באינטרנט התעלה מעל הנוחות והפך לדרך חיים. הורים, במיוחד, אימצו את...
קרא עוד »
ספט 16, 2023
מה ההבדל בין מיופה כוח לבין אפוטרופוס?
ישנם מושגים משפטיים מסוימים אשר לעיתים נשמעים דומים למדי אך טמונים ביניהם הבדלים מהותיים שיכולים...
קרא עוד »
ספט 01, 2020
הפרמטרים שקובעים את עלות הכהית חלונות הרכב
לא מעט אנשים בוחרים להכהות את חלונות הרכב שלהם. מדובר על טרנד פופולארי מאוד אשר מעבר למראה המיוחד...
קרא עוד »
אפר 01, 2021