הכול על המיסבים הלינאריים של חברת MPS

חברת MPS הינה חברה מוכרת וידועה המתמחה בין היתר בייצור של מיסבים לינאריים באיכות הגבוהה ביותר. החברה מייצרת את המיסבים בטכנולוגיה החדישה ביותר, ובכך מבטיחה ללקוחותיה את המיסבים העמידים והיציבים ביותר. בעוד שניתן היום למצוא בשוק לא מעט חברות שונות המייצרות ומשווקות מיסבים לינאריים מסוגים שונים, חברת MPS מבטיחה לכל לקוח את השירות המקצועי ביותר בשילוב עם המוצר האיכותי והעמיד ביותר בשוק. החברה מתמחה בייצר של מערכות מיקרו מכאניות שונות, והמטרה העיקרית שלה היא למזער מערכות שונות בתחום תעשיית החלל, תעשיית התעופה, תעשיית הציוד הרפואי וכמובן התעשייה הביטחונית.

המיסבים הלינאריים של חברת MPS  – נקודות חשובות שפשוט חייבים לדעת

קודם כל, חשוב להבין מה הם בכלל מיסבים לינאריים ומהו תפקידם בכוח. כאשר מדובר על מיסבים לינאריים, מדובר למעשה על מיסבים המאפשרים חיכוך מינימלי ומספקים את היכולת לנוע בצורה קווית עד אין סוף. המיסבים אמורים לאבטח תנועה צירית מדויקת וחלקה מחיכוכים. מיסבים אלו יכולים להגיע במגוון רחב של גדלים שונים, כאשר הגודל המינימלי ביותר עומד על 2 מ"מ. למעשה, ניתן למצוא היום בשוק שני סוגים מרכזיים של מסבים לינאריים- מסבים ליניאריים מיניאטוריים או מסבים גליליים לינאריים מיניאטוריים. חברת MPS מייצרת את שני הסוגים הנ"ל.

מסבים ליניאריים מיניאטוריים – מסבים אלו ידועים ברמת הדיוק הגבוהה שלהם. למעשה, ניתן למצוא לא מעט מסבים מסוג זה, המגיעים בעיצובים מיוחדים אשר מאפשרים לחסוך לא מעט על העלויות של המסב. במסבים מסוג זה, הקוטר החיצוני שלהם נתמך באמצעות מחטי נירוסטה מיוחדות הפועלות גם לצורך חיזוק בית המסב וגם בתור מסילות עבור כדוריות המסב. מסבים מסוג זה יכולים להגיע במגוון רחב של גדלים שונים, כאשר הקוטר החיצוני יכול להיות בטווח של 7 – 40 מ"מ ואילו הקוטר הפנימי יכול להיות בטווח של 3 – 25 מ"מ. לעומת זאת, מסיבים גליליים לינאריים מיניאטוריים יכולים לעבוד בטמפרטורות של 40 – 80 מעלות צלזיוס, הם בעלי דיוק לינארי מירבי ויכולים להגיע בגדלים שונים של 2 – 6 מ"מ בקוטר הפנימי ו- 4 – 12 מ"מ בקוטר החיצוני.

קראו על מנועים שטוחים

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה נקודות שחשוב לבדוק לפני שעושים קורס QA אונליין
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שינוי ניכר בתחום הלימודים באופן רחב. השינוי בא לידי ביטוי בכך...
קרא עוד »
אפר 05, 2022
ביטול מסתורין של חותמות עסקים: שש הנקודות החיוניות
חותמות עסקיות הן מכשיר חיוני באימות האותנטיות של מסמך או ארגון. לכלים מתוחכמים אלה יש משמעות...
קרא עוד »
אוג 06, 2023
סובלת מכתמים אדומים על העור? כך ניתן להפחית
תופעות עוריות יכולות להסב לאדם הסובל מהן אי נעימות רבה. כתמים או פצעונים על העור, גורמים לאדם אשר סובל...
קרא עוד »
מאי 26, 2019