הלגונה הכחולה – חבילות נופש לשומרי שבת

חבילת נופש כשרה בקפריסין

חופשה בחוץ לארץ לציבור דתי השומר על כשרות ועל קדושת השבת, נראה לאנשים רבים כמו סוג נופש שאינו בר השגה כלל או כזה שקשה מאוד להצליח ליהנות בו. עד לפני תקופה לא קצרה, הדבר הזה היה באמת כמעט בלתי אפשרי. אך כיום, גילו חברות התיירות כי הביקוש לחבילות נופש כשר בחו"ל הולך וגובר ולכן הם התחילו לעשות מאמצים למצוא בתי מלון שמתאימים לציבור שומר תורה ומצוות.

חבילת נופש כשר בחו"ל – חלום שהתגשם

כפי שצוין קודם, ישנם כיום מגוון חבילות נופש לאנשים שומרי שבת וכשרות, כאשר הדגש על אותן חופשות הוא התכנון המיוחד שמותאם לאורחות חייהם. בחבילת נופש כשר לא תמצאו פעילויות שמתוכננות ליום השבת, אלא אם כן אין בהן חשש לחילול שבת. כמו כן, בית המלון המיועד מחזיק במטבח כשר למהדרין אשר מספק לאורחיו את כל טוב הארץ בכשרות מהודרת. בקיצור – חבילת נופש כשרה שבנויה בהתאם לדרישותיו של הציבור הדתי.

הלגונה הכחולה – בית מלון כשר בקפריסין

אחד מבתי המלון הכשרים והמפוארים ביותר הוא מלון "הלגונה הכחולה" (BLUE LAGOON), לבית המלון הזה ישנם שני סניפים – אחד ממוקם בעיר פאפוס והשני בעיר כרתים. בלגונה הכחולה תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם מבחינת כשרות וכמובן בלי להתפשר על איכות ושירות מושלמים. בלגונה הכחולה מוגשים ארוחות בוקר וערב כשרות, עשירות ומגוונות אשר מבושלות על ידי שף ישראלי מקצועי. בנוסף, ישנה אפשרות של הכנת כריכים לזמן היציאות והטיולים.

מה עוד יש במלון "הלגונה הכחולה"?

לרשות אורחי המלון עומד גם בית כנסת רחב ידיים אשר בו ספר תורה. כמו כן, ישנם גם אולמות להרצאות ולכנסים, חנויות נוחות, מגרש טניס ומשחקיה ילדים. בנוסף, כמו בכל בית מלון, ישנה גם בריכת שחייה חיצונית גדולה, בריכה לילדים ואף בריכת שחייה מקורה לשמירה על הצניעות.

מלבד כל אלו, מותאם המלון גם לשימוש בשבת. בעת שהיה בבית מלון עלולים להיווצר תקריות שונות הנוגעות לעניין שמירת השבת. בלגונה הכחולה, קיימת האפשרות של "מצב שבת" בצורה כזו שהאורחים יוכלו ליהנות גם בשבת מבלי לחשוש מחילולה.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהם התיונים שהישראלים הכי אוהבים? המלצות חמות ומהבילות
אין ספק שהמשחק בין התיונים השונים הוא לא הוגן. יש תמיד את האלו שלוקחים בגדול. כולם אוהבים אותם, כולם...
קרא עוד »
פבר 11, 2021
 למה כדאי לקנות מכנסי רכיבה אונליין?
אחד היתרונות העיקריים של רכישת מכנסי אופניים באינטרנט הוא המגוון העצום של האפשרויות הקיימות....
קרא עוד »
אוג 19, 2023
עדשות מגע עם צילינדר
עדשות מגע עם צילינדר הן סוג של עדשות מגע שניתן להרכיב על העפעף העליון או התחתון. הם נועדו לעזור עם...
קרא עוד »
ינו 19, 2023