חגיגה של טעמים ובריאות – Josera

Josera

ג'וסרה היא חברה מובילה שמספקת לכלבים ולחתולים מזון בריא מזין וטעים. על פי בדיקות שנערכו המזון טעים מאוד לכלבים, וזאת כנראה אחרי כל כך הרבה שנים של נסיון.  Josera מקפידים על כך שהמזון לכלב או לחתול שלכם יתעכל באופן מיטבי- דבר החשוב מאוד בבריאות תקינה של חיית המחמד שלכם. טוב לדעת שאת המזון של חיית המחמד שלכם אתם רוכשים מחברה בעלת 75 שנות נסיון שיודעת לתת את המזון המותאם לחיית המחמד שלך. בין המגוון של ג'וסרה תוכלו אפילו למצוא מזון המתאים לחתולות בהריון ומניקות, כך שבכל שלב של חיית המחמד שלכם אתם יכולים להיות רגועים שתמצאו את המזון המתאים לתקופה בו הוא נמצא.

עיכול תקין, כלב וחתול בריאים

עיכול הוא דבר מרכזי בבריאות. כדי לבדוק את מצב בריאותו של אדם נסתכל קודם על מצב מערכת העיכול שלו. כשמערכת העיכול אינה מאוזנת וסובלת משלשולים או עצירויות- המצב הבריאותי כולו עשוי להינזק במהרה, ולכן חשוב למהר ולאזן את מערכת העיכול כדי לשמור על הבריאות בצורה הטובה ביותר. בדיוק אותו תהליך קורה לבעלי חיים- כאשר מערכת העיכול אינה מתפקדת כהלכה- דבר זה משפיע על בריאות הכלב או החתול באופן מהיר. לכן, טוב לדעת שמוצרים של Josera דואגים למערכת העיכול של הכלב או החתול האהוב שלכם.

בחינת המרכיבים במזון

כשקונים מזון לבעל החיים חשוב לבדוק מהם המרכיבים ברשימה הנמצאת על גבי העטיפה. ישנם מוצרים בשוק שלא תוכלו לקרוא באופן ברור את המילים על גבי עטיפתם ומתוך כך יהיה לכם קשה להבין מה המוצר מכיל. ברגע שאתם מצליחים לקרוא את המרכיבים אתם יכולים לפקח על מה שנכנס לגופו של בעל החיים שלכם- דבר שהוא חשוב ומרכזי בבחירת מזון קבוע לחיית המחמד שלכם. דרך אגב, גם כשקונים מוצרי מזון בסופר, כדאי לבדוק את הרשימה כדי לא לגלות שם הפתעות לא נעימות.

כשבוחרים מוצר מזון לכלב או לחתול שלכם, כדאי להתאימו באופן מלא לגודל של הכלב, לגיל שלו ולמצבים מיוחדים כמו הריון והנקה, בג'וסרה תוכלו למצוא את המגוון הראוי ולבחור את המזון המתאים לכלבכם או חתולכם.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם ניתן להתקין במפרים גם במפעלים וכבישים במתחמים סגורים?
פסי האטה, כלומר במפרים, מותקנים לרוב בכבישים ציבוריים בנקודות חשובות. בכל עיר ניתן למצוא אותם, למשל...
קרא עוד »
מרץ 16, 2022
מזרון זוגי במבצע – כך תאתרו עסקאות משתלמות
מזרון זוגי הוא מוצר שעשוי להגיע לעלות של אלפי שקלים עבור מזרן איכותי וטוב. מצד אחד עומד הרצון לרכוש...
קרא עוד »
דצמ 08, 2021
למה מזרני פולירון נחשבים לאיכותיים ביותר בתחום
המציאות מוכיחה כי כשליש מהחיים, מבלים האנשים במיטה. ועקב כך, חשוב מאוד להקפיד לישון על מזרון איכותי...
קרא עוד »
ינו 26, 2020