חדר בריחה לכל המשפחה

מיסתורי

במציאות שבה הילדים כל היום מול מסכי הטלוויזיה, הטלפון, הטאבלט והקונסולות השונות, אנו כהורים מחפשים כל הזדמנות להוציא את הילדים מהמסכים וליהנות מבילוי משפחתי שיתרום לאחדות המשפחתית וכמובן גם לבריאותם של הילדים שלנו. לבילוי משפחתי יש חשיבות עליונה לחיבור המשפחה, לחיבור בין האחרים ולקרבה שבין ההורים לילדים שקל מאוד להזניח אותה במציאות שהילדים חיים בה כיום. חדר בריחה לכל המשפחה הוא בהחלט פתרון נפלא עבורכם לפעילות משותפת שכזו.

בחירת החדר המתאים לכולם:

על מנת לצלוח את היציאה יהיה עליכם לברוח חדר בריחה לכל המשפחה, כלומר חדר כזה שיכול להתאים לכולם. אם דרגת הקושי תהיה גבוהה מדי ואחד מבני המשפחה שמגיעים אתכם לא היה מעולם בחדר בריחה או לחילופין יש אתכם ילד בגיל קטן יחסית שאתם רוצים להכניס לחדר, סביר להניח שהוא לא ייהנה ויהיה לו קשה לסבול בפנים שעה שלימה. יתרה מכך הוא עשוי גם להרוס לכם את החוויה ובמקום ליהנות יחד ייווצרו וויכוחים ומריבות. על כן בחירה של החדר המתאים, הן מבחינת הגיל המומלץ להשתתפות, דרגת קושי וסוג העלילה כמובן הוא קריטי לבילוי משפחתי נעים בחדרי בריחה.

נסו להתחשב באחר או אפילו לפצל לשני חדרים

במידה ותרצו, יש במתחם יותר מחדר בריחה אחד ולכן תוכלו לשריין 2 חדרי בריחה נפרדים באותה השעה. חצי מהמשפחה תלך לחדר אחד והחצי השני לחדר אחר באותו זמן ונראה מי מהצוותים יצא ראשון. אל תחשבו על כך כאל בילוי משפחתי שבו המשפחה לא מבלה יחד, כיוון שגם בארוחה המשותפת שלכם לאחר הבילוי וגם בדרך חזרה הביתה כל אחד מהצוותים יוכל לשתף את החידות והחוויות מהחדר שלו וליצור שיח משותף ומרתק על מה היה וכך להעצים את החוויה שעברתם.

חדרי בריחה בראשון לציון לכל המשפחה:

מתחם מסתורי הנו מתחם חדרי בריחה מהמובילים בישראל ובו מספר חדרי בריחה איכותיים בדרגות קושי שונות ומתאימים לכל המשפחה. ניתן להגיע אל המקום באופן פרטי וכן גם לחגוג ימי הולדת ואירועים שונים בהזמנה ותיאום מראש. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות לבחור הרכב לחתונה על פני תקליטן
כשזוג מחליט לערוך חתונה, עומדות בפניו לא מעט שאלות והתלבטויות. הוא צריך לבחור הרבה מאוד אנשי מקצוע,...
קרא עוד »
אפר 29, 2019
מבני תעשיה, לקנות או לשכור – טיפים להחלטה הנבונה
מבני תעשייה הם אלה שמתקיימת בהם מרבית פעילות העסקית בארץ ובעולם, בזמן שמבנים כאלה יכולים להיות קטנים...
קרא עוד »
ספט 01, 2019
קייטרינג חלבי – אילו מנות מומלץ להזמין
בתכנון אירוע הכולל קייטרינג חלבי, החשיבה היא לקלוע לטעמם הקולינרי של מרב המוזמנים. ברוב המקרים בעלי...
קרא עוד »
אפר 26, 2020