כתיבת אפליקציה – אפשר לעשות את זה לבד?

אין ספק שכתיבת קוד לאתר אינטרנט או קוד לאפליקציה זה לא דבר של מה בכך. לא מדובר פה בכתיבת טקסט רגיל, גם לא מדובר בבניית אתר על בסיס פלטפורמה קיימת כמו נניח אתר במערכת ויקס או וורדפרס, אז אנחנו יכולים להקים אתר מבלי שאנחנו צריכים לכתוב דבר רגיל. 

כתיבת אפליקציה היא דבר מאוד מורכב, בין אם זה בכל מה שקשור לתהליך התכנון, המחקר, הפיתוח, ובין אם זה בכל מה שקשור לשלבים יותר מתקדמים. קרי, כל מה שקשור לשלבי הכתיבה בפועל של האפליקציה. 

השאלה הנשאלת היא, האם כל אחד יכול לעשות את זה לבד? התשובה היא לא. בשביל לכתוב אפליקציה צריך לדעת שפות תכנות, צריך לדעת איך בונים את האפליקציה, איך מבצעים עבורה את כל הבדיקות הנדרשות בשביל שיהיה ניתן לעלות אותה לחנויות השונות, הן זו של גוגל והן זו של אפל, בשביל שיהיה ניתן להציע אותה בסופו של דבר לקהל הגולשים. צריך לזכור, מדובר בתהליך מאוד לא פשוט, שכן בסופו של דבר אנחנו רוצים לייצר אפליקציה שתשרת את קהל הגולשים, כך שהם יוכלו להשתמש בה. 

לכן, אם אנחנו רוצים לבנות אפליקציה לעסקים או בכלל, בהנחה והוא לא מתכנתים ולא יודעים איך לכתוב קוד, אז יהיה נכון לקחת חברה שתבצע עבורנו את העבודה. צריך לומר, זה מה שעושים כל בעלי העסקים שמעוניינים לבנות אפליקציה לעסק שלהם. הם פונים אל חברות שמתמחות בנושא, ואלה מספקות צוות מקצועי שלוקח על עצמו את הפרויקט. 

הצוות יושב עם בעלי העסקים, לומד מה הם מחפשים, מה הם צריכים, מאפיין את הצרכים שלהם על פי סוג העסק ועל פי קהל היעד שלו, מציע רעיונות ובסופו של דבר על בסיס מה שסוכם, הוא בונה אפליקציה מתאימה. שלב הבנייה איננו השלב הסופי, שכן האפליקציה נכנסת לתהליכי בדיקה, תיקונים וכדומה, עד שהיא עולה לחנויות השונות כאמור, ואז היא מוצעת לגולשים, בין אם בגרסתה המלאה ובין אם בגרסת בטא לפני שמוצאים את הגרסה המלאה. 

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משחרר את הכוח של מכונות ניקוי בלחץ מים גבוה
מכונות ניקוי בלחץ מים גבוה הופיעו ככלים חיוניים בעולם הניקוי, ומציעות שילוב חזק של כוח ויעילות....
קרא עוד »
אוק 05, 2023
חידוש צבע חלונות – מתי נצטרך לעשות את זה?
החלונות בבית הם הקישוט הכי דומיננטי שיש לכל קיר. אם נדמה את הקיר כמעין לוח קנבס גדול ובוהק, הרי...
קרא עוד »
פבר 05, 2022
אילו תכשיטי גברים הכי הולכים?
מי אמר שגברים לא עונדים תכשיטים? ככל שהשנים עוברות אנו עדים ליותר ויותר גברים העושים שימוש בתכשיטים...
קרא עוד »
יונ 09, 2021