מעצבים את סלון הבית מחדש? מה עדיף, טפט או צביעת הקיר?

טפטים

הסלון הביתי הוא חלק דומיננטי ביותר בכל בית. זה המקום בו מבלים זמן רב, מארחים וחוגגים. לא פלא שחשוב לכולנו כי הסלון ייראה נהדר. מה גם שכל מי שנכנס לבית יפגוש את הסלון כבר בהצצה הראשונית. וזה אומר שהמראה של הסלון יוצר את הרושם הראשוני וזו סיבה מהותית לעיצוב מושקע ונאה של החלק הזה של הבית. כדי לעצב את הסלון יש לבחור אלמנטים שונים ומבחר פריטים אשר יחד מרכיבים את התוצאה הסופית.

קירות הסלון – כיצד הם ייראו?

בכל בית ובכל חדר יש קירות. השאלה אם הם משרתים את העיצוב או מהווים חלק אנמי וחסר נוכחות. העובדה שהקירות קיימים והם נוכחים בחדר ובסלון, מהווה עילה מוצדקת להשקעה בהם ובעיצוב שלהם. כך הקירות יכולים לשמש כרקע מוצלח לכל הרהיטים והאביזרים הקיימים בשטח. יש לציין שכאשר הקירות מעוצבים היטב הם ממלאים תפקיד חשוב מאוד והם לגמרי לא רקע סתמי וחסר עניין. אלא אלמנט עיצובי שמשדרג את מראה הסלון.

האם כדאי לצבוע את הקיר?

צביעת הקירות זו אפשרות ראשונה ונחמדה בהחלט. במיוחד שיש כיום בתחום הצבע מבחר עצום של אפשרויות וטכניקות. צבעים מסוגים שונים, מרקמים מיוחדים, אפקטים וכן הלאה. הצביעה אכן משדרגת את המראה ומאפשרת לכל אחד לעצב את הסלון שלו בסגנון מיוחד ואהוב עליו.

אולי מוטב להדביק טפטים?

אך קיימת אפשרות מוצלחת ועכשווית יותר. והיא תליית טפט על הקירות. מדובר על טפט ייעודי אשר מטרתו היא לחפות את הקיר וליצור עיצוב מיוחד. העובדה שיש מגוון עצום של טפטים בשלל סגנונות ודגמים מאפשרת לכל אחד לעצב את הסלון בסגנון ייחודי שמתאים רק לו. התוצאה היא סלון מעוצב במקצועיות רבה ובהתאם לטעם האישי של כל אחד ואחד. אם גם אתם חולמים על סלון מעוצב כיאות, אם אתם רוצים לגלות כי אתם מרוצים מהמראה ואתם מלאי סיפוק מהמראה החדש של הסלון, כדאי לכם לשקול ברצינות את הטפטים ואפילו טפטים תלת מימדיים. התרשמו מדגמים, בחרו צבעים ודוגמאות וקבלו את הסלון שלכם בגרסה עכשווית!

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניקוי מכונת כביסה – כדי שהיא תשאר אתכם ליותר שנים
ניקוי מכונת הכביסה שלך מעת לעת חיוני לשמירה על היעילות, תוחלת החיים והניקיון שלה. זוהי משימה שלעתים...
קרא עוד »
מאי 28, 2023
בר מצווה חוגגים פעם בחיים, אז כדאי שיהיה שווה במיוחד
האירוע של בר המצווה הוא כזה שהחגיגה שלו היא גדולה ומסבה להורים תחושה רבה של גאווה. אחרי הכל הגעה אל...
קרא עוד »
אוג 31, 2019
צלם עיצוב פנים – איפה למצוא צלם מקצועי 
צלם עיצוב פנים איננו זהה לצילום פורטרטים או אירועים. נזכור כי ענף עיצוב הפנים הוא ענף שצומח במהירות....
קרא עוד »
מאי 02, 2023