ניקוי מכונת כביסה – כדי שהיא תשאר אתכם ליותר שנים

ניקוי מכונת הכביסה שלך מעת לעת חיוני לשמירה על היעילות, תוחלת החיים והניקיון שלה. זוהי משימה שלעתים קרובות מתעלמים ממנה, אך חשוב לשמור על תפקוד המכונה ביעילות ולמנוע כל סיכונים בריאותיים אפשריים. הנה כמה טיפים לניקוי מכונת כביסה כדי לשמור אותה איתך למשך שנים נוספות.

נקה את מגירת חומרי הניקוי

לכלוך, חומרי ניקוי ושאריות של מרכך כביסה עלולים להצטבר במגירת חומרי הניקוי, לגרום לריחות רעים ולהשפיע על ביצועי המכונה. הסר את המגירה והטבילה אותה במים חמים עם סבון כלים. נגב עם מטלית נקייה וייבש אותו לפני החזרתו.

נקה את התוף

התוף יכול גם לאסוף לכלוך, לכלוך וחלאות סבון לאורך זמן. ממלאים את התוף במים חמים וכוס חומץ לבן. תן לו לפעול במחזור החם ביותר למשך מחזור שלם. זה יעזור לפרק כל הצטברות ולחטא את המכונה.

נקה את המסנן

המסנן יכול לאסוף מוך, פסולת וחלקיקים אחרים, מה שעלול לגרום למכונה לפעול לאט. אתר את המסנן והסר אותו. שטפו אותו במים חמים והשתמשו במברשת שיניים כדי לנקות אותו ביסודיות.

זהו אחד החלקים החשובים ביותר במכונת הכביסה ואנשים נוטים לזלזל בזה. ניקוי תקופתי של המסנן יאריך את חיי המכונה.

>בדקו חומרי ניקוי מזגנים באתר סאג

נקה את החלק החיצוני

אל תשכח לנקות גם את החלק החיצוני של מכונת הכביסה. השתמש במטלית לחה ובחומר ניקוי עדין כדי לנגב את המכונה, תוך הקפדה יתרה על הידיות, הדלת ולוח הבקרה.

לסיכום, שמירה על ניקיון מכונת הכביסה חיונית לאריכות החיים והביצועים שלה. ניקוי קבוע של מגירת חומרי הניקוי, התוף, המסנן והחוץ יעזור לשמור על המכונה בפעילות חלקה ויספק לך כביסה נקייה ורעננה למשך שנים רבות.  מידע נוסף באתר https://sagncs.co.il/

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיצוב מצבה מיוחדת לאמא
עיצוב מצבה מיוחדת לאם יכול להיות מחווה משמעותית ודרך להפגין אהבה וכבוד נצחיים כלפיה. בחירה בעיצוב...
קרא עוד »
מרץ 27, 2023
מה זה בדיוק שירותי ביובית?
גם אתם מעוניינים לדעת מהי ביובית, ומתי בדיוק יש צורך להיעזר בשירותיה? בואו וקראו את המאמר הבא ותבינו...
קרא עוד »
מאי 21, 2019
מכשירי למינציה
מכשירי למינציה משמשים למטרות שונות בתעשייה. הם יכולים לשמש להדפסה ואריזה של מסמכי נייר, תקליטי ויניל,...
קרא עוד »
אוג 31, 2022