עיצוב לוגו מהיר

עיצוב לוגו מהיר

כל מי שצריך מיתוג לעסק שלו בוודאי שאל את עצמו כמה זמן לוקח תהליך מיתוג? אם תשאלו מעצבים גרפיים או חברות מיתוג רובם יגידו לכם שלא מדובר בתהליך פשוט או קצר. הם יגידו שהוא מורכב וצריך לקבל המון החלטות – מתחילים בלחשוב מה הם הערכים של העסק, צריך גם לבחור את שם המותג ואת הסלוגן שלו, אחר כך להתאים את הצבעים הנכונים ורק אחר כך להתחיל בעיצוב עצמו. בקיצור, הם יגידו לכם שיש כאן לא מעט עבודה, וזה יכול להיערך גם כמה חודשים. אך האם התהליך הזה הוא נכון עבור כל בעלי העסקים?

ייתכן שהתהליך הזה נכון לחברות ועסקים מסוימים, אבל אין ספק שהוא גם דורש המון זמן וכסף. וכשאנחנו מדברים על עסקים קטנים – התהליך הוא בהכרח שונה. עסק קטן או בתחילת דרכו צריך מיתוג. והוא צריך אותו במהירות, כדי שיוכל להתחיל לשווק ולפרסם, וכך יוכל להתחיל להרוויח כך שאין לו את הזמן לחכות חודש ומעלה. מה גם, שלעסקים קטנים לא תמיד יש תקציבי ענק כדי להשקיע במיתוג שיכול לעלות אלפי שקלים ולהגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

אז מה הפיתרון? תתפלאו אבל ישנן חברות המתמחות במיתוג ומציעות שירות של עיצוב לוגו תוך 24 שעות בלבד! אחת מהן היא לוגו 24. איך זה עובד? מתחילים במילוי פרטי העסק שלכם באתר. אתם כותבים מה שם העסק, מה הייחודיות של העסק ואיזה צבעים תרצו לשלב בלוגו. מדובר על שאלון קצר (כ-5-6 שאלות) אך מאוד ממוקד. את הלוגו יעצב לכם אחד מהמעצבים המוכשרים שעובדים עם החברה ותקבלו אותו אליכם למייל בתוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. כמה פשוט – ככה קל (ומהיר!). אה וגם המחיר נוח לכל כיס. שווה!

גם חבילת מיתוג לעסק יכולה להיות מהירה ולא חייבת לכלול תהליך של חודשים. אם עיצבתם בלוגו 24, תקבלו חבילת מיתוג במחיר מוזל הכוללת עיצוב כרטיס ביקור, עיצוב חתימה למייל, עיצוב דף לוגו ועיצוב תמונת פרופיל וקאבר לפייסבוק. כל אלו במחיר מיוחד למי שעיצב דרכם לוגו. חבילת המיתוג היא משמעותית ליצירת שפה אחידה גם בפייסבוק וגם בדיגיטל. כשהמיתוג מופיע גם בדף הלוגו, גם בפייסבוק וגם במייל – העסק נראה רציני יותר ואפילו גדול יותר.

אז לפני שאתם סוגרים מיתוג עם חברה כזו או אחרת, בדקו איתם כמה זמן יארך התהליך. אם אתם עסק קטן או מתחיל כדאי לכוון לתהליך קצר יחסית, שלא יעכב אתכם בפרסום ושיווק העסק. אם יש לכם זמן ותקציב גדול יחסית, תוכלו כמובן לפנות גם לחברות המיתוג שמציעות תהליך ארוך ומורכב יותר. אבל יותר מהזמן חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה או המעצב שבחרתם. בדקו גם המלצות כדי לראות שאכן יש לחברה לקוחות מרוצים.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חקר בגדי נשים גדולים באינטרנט: חשיפת היסודות
ברוכים הבאים למסע מקיף אל תחום בגדי הנשים הגדולות באינטרנט. כסמכות מובילה בתחום זה, אני כאן כדי לחשוף...
קרא עוד »
ינו 09, 2024
המסכות לא הולכות להעלם בקרוב – למה לא לנצל את זה לשיווק העסק?
אם תהיו מעוניינים לשווק את העסק שלכם בצורה מאוד אפקטיבית אז תוכלו לקנות מסכות ממותגות עם שם העסק...
קרא עוד »
דצמ 23, 2021
מפיץ ריח חשמלי או מקלות- מה עדיף?
כל אדם מעוניין שבבית שלו יהיה ריח טוב ועל כן, כל אדם מחפש את הדרך הטובה ביותר לבשם את ביתו ולאפשר לו...
קרא עוד »
מרץ 24, 2022