הפקת סרטוני הדרכה – למי זה מתאים?

סרטוני הדרכה

תחום הסרטונים הפך זה מכבר לתחום פורה ומשגשג. כמעט ואין אדם שלא נעזר באופציה הזאת כאשר הוא היה מעוניין להעביר מסר כלשהו לקהל בבית ואין אחד שלא נתקל עשרות פעמים בסרטונים כאלה. אחד מהתחומים בהם משתמשים הרבה מאוד בסרטונים הוא תחום ההדרכה.

עולם דיגיטלי ומה שזה כולל

העולם התקדם. על זה אין ויכוח. העולם של פעם, הפיזי והפשוט כבר כמעט ולא קיים. כמעט כל דבר שנעשה כיום קשור איך שהוא לדיגיטל. במה זה מתבטא? הנה לכם דוגמה. הדרך האופטימלית להנגשת מידע אודות שירות או מוצר לקהל מסוים, תהיה באמצעות סרטוני הדרכה. בסרטון יוכלו הצופים לראות הכול אודות המוצר או השירות וכך להחליט האם הוא מתאים להם ולמה שהם מחפשים או לא.

סרטוני הדרכה – כדי להבין הכי טוב

הסבר בעל פה אינו תמיד ברור ולפעמים גם לא יעזרו ההסברים בעל פה מבלי להדגים באופן מוחשי את הנידון. בדיוק לכן הומצא המושג סרטון הדרכה. בסרטון כזה מדגימים באופן מוחשי דבר מסוים שרוצים לעניין בו את הציבור – זה יכול להיות הדגמת שימוש במוצר חדש שיצא לשוק, הנגשה של שירות חדש שמיועד לקהלים מסוימים וכן הלאה. 

השקת מוצר חדש + סרטון הדרכה = הצלחה

אחד החששות שקיימים בעת השקת מוצר חדש והפצה שלו בשוק הוא כמובן בעניין ההצלחה שלו. כל יצרן חושש שמא המוצר החדש לא מספיק ילהיב את הקהל ואנשים לא ממש ירוצו לרכוש אותו. על כן, כדאי מאוד להוסיף למוצר בעת השקתו גם סרטון הדרכה. סרטון אשר מדריך את הקונה כיצד משתמשים במוצר, מה הם היתרונות שלו ולמה כל כך כדאי לו לקנות את המוצר הזה למרות שהוא חדש בשוק.

אולי יעניין אותך גם סרטון תדמית אנימציה 

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים את האאוטפיט המושלם לבת מצווה?
לקראת אירוע מוצאים את עצמם בני המשפחה עסוקים עם אינספור משימות ומטלות. אחד הנושאים הרציניים הוא...
קרא עוד »
מרץ 27, 2019
צימרים במרכז – כשאין לכם זמן לנסוע רחוק
הרבה אנשים מעוניינים לצאת לנופש אך הם לא יכולים לעשות זאת רחוק מידי מהבית. זה יכול להיות בשל סיבות...
קרא עוד »
יול 27, 2021
איך עושים מדיטציה?
כאשר אתם שומעים את המילה מדיטציה מיד עולה לכם תמונה של הודי מזוקן עטוף בסמרטוטים שונים כשהוא יושב על...
קרא עוד »
יונ 10, 2019