דברים שכדאי שיהיו בבית למקרה של שריפה

זי בי אם

המאמר באדיבות זי בי אם

אסונות הם הרבה פעמים מגיעים כשאנחנו לא מוכנים ולא מצפים לכך. גם במקרה של שריפה זה הרבה פעמים תופס אותנו לא מוכנים, מכניס אותנו לרמת לחץ גבוהה ביותר ובעקבות כך אנחנו יכולים לספוג טראומות, חרדות וקשיים נפשיים רבים במקרי סיכון חיים. על מנת להצליח להתכונן לאסון כמו שריפה כדאי כי יהיו כמה מוצרים בביתכם ותדעו כיצד להימנע מהשריפה.

חשמל תקין בבית

אחת הדרכים להימנע משריפות היא שמירה שקעי ומפסקי חשמל תקינים בביתכם. אם המערכת שלכם ישנה, הבית כבר ותיק כדאי להזמין חשמלאי אליכם לבית, שייבדוק היטב את כל החיבורים, את השקעים ואם צריך יידע להחליף עבורכם את החשמל הלא תקין. כי אם נושאים בטיחותיים שכאלה לא מתעסקים, ישר פותרים ובכך מונעים שריפה וסיכון חיים. יחד עם זאת אתם גם יכולים לעשות את הבדיקה הראשונית בעצמכם, אם השקע שבור או שרוף, החוטים בחוץ זה יכול להיות מאוד מסוכן עבור ילדים וגם יכול לייצור שריפה בקלות. במקרים כאלה מומלץ ישר לטפל ולא לחכות לרגע הנכון.

חיבור גלאי עשן בבית

ללא שום ספק אחד הדרכים הכי בטוחים למניעת שריפה שהומצאו בשנים האחרונות הוא גלאי העשן. גלאי זה יודע לזהות שיש עשן סמיך ורב ובכך הוא מבין כי מדובר בשריפה בבית, הגלאי אינו מחובר לחשמל ולכן גם כאשר קופץ החשמל הוא פועל, מרעיש ומזהיר את כל דיירי הבית. ישנם גלאים מתקדמים אשר מתזי מים מחוברים אליהם וכאשר הגלאי מופעל הם ישר מתחילים להתיז מים בבית כדי להצליח למנוע את השריפה כמה שניתן.

מטף קטן בבית

המוצר שכל בית חייב שיהיה ברשותו הוא מטף אשר מיועד לכבות שריפות שרק מתחילות בכמה שניות בודדות. בתוך המטף יש חומר מניעה, אותו חומר יודע לחסום את השריפה מלהתפשט ובכך מכבה אותה תוך כמה שניות. המטף עובד בלחץ גבוה מאוד, מוציא את החומר בצורה מרוכזת ומיועדת לכיבוי השריפה, כך שהוא יעיל מאוד ובטיחותי ביותר. לכן הזמינו עוד היום מטף כיבוי ושימו במטבח שיהיה לכם ליתר בטחון.

קראו על: שעון נוכחות

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור אדריכל בהוד השרון?
תנופת הבנייה בהוד השרון הינה רבה ואלו הרוצים לגור בישוב מבקשים לתכנן את בתיהם באמצעות אדריכל מנוסה....
קרא עוד »
נוב 29, 2021
טיול מאורגן ליפן – חוויה מדהימה ובלתי נשכחת
בחירה בטיול מאורגן ליפן אכן יכולה להוביל לחוויה מדהימה ובלתי נשכחת.  על ידי ביצוע שלבים שונים...
קרא עוד »
יול 28, 2023
מתנות בריאות שמפנקות באמת
ישנן הרבה הזדמנויות בחיים בהן יש צורך ורצון להעניק מתנה לקרוב משפחה, לידיד קרוב או לבן הזוג. שוק...
קרא עוד »
אוג 26, 2019