האם עדיין יש צורך בקוד לבניית אתר?

בעבר, ידע בקידוד היה חיוני לבניית אתר אינטרנט. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום דרכים יעילות ליצור אתר אינטרנט ללא כל ידע בקידוד. במדריך שלב אחר שלב זה, נחקור את התהליך של בניית אתר אינטרנט ללא קוד.

הגדירו את מטרת האתר ומטרותיו

לפני שתתחילו לבנות את האתר שלכם, הבהירו את מטרתו ומטרותיו. קבע אם זה עבור בלוגים אישיים, הצגת תיק עבודות, קידום עסק או מכירת מוצרים. שלב זה יעזור לכם לבחור את הפלטפורמה ואת האלמנטים העיצוביים המתאימים.

בחרו בונה אתרים

בוני אתרים מספקים ממשקים אינטואיטיביים המאפשרים לך ליצור אתרים מבלי לכתוב קוד. כמה מבוני האתרים הפופולריים כוללים את Wix, Squarespace, Weebly ו-WordPress.com. חקרו והשוו בין המאפיינים, התבניות ותוכניות התמחור של בוני אתרים שונים כדי לבחור את הפיצ'ר המתאים ביותר לצרכים שלכם.

צרו קשר עם חברה לבניית אתרים https://npcoding.com/what-should-you-ask-a-web-design-company/

בחר תבנית

לאחר שבחרתם בונה אתרים, עיינו באוסף התבניות שלו. תבניות אלה מספקות פריסות וסגנונות מעוצבים מראש עבור סוגי אתרי אינטרנט שונים. בחרו תבנית שמתאימה למטרה של האתר שלכם, ואל תדאגו לגבי הקוד שעומד בבסיס העיצוב – הכל מטופל על ידי בונה האתרים.

התאם אישית את העיצוב

בוני אתרים מאפשרים לכם להתאים אישית את התבנית שבחרתם כדי להפוך אותה לייחודית. שנה את הצבעים, הגופנים, התמונות והפריסה הכוללת כך שיתאימו למיתוג או להעדפות האישיות שלך. ממשקי גרירה ושחרור מקלים על סידור מחדש של אלמנטים והוספת מקטעים חדשים ללא כל קידוד.

יצירה וארגון של דפים

התחל ליצור את הדפים עבור אתר האינטרנט שלך. דפים נפוצים כוללים דף הבית, אודות, שירותים, תיק עבודות, בלוג ואיש קשר. השתמש בממשק של בונה האתרים כדי להוסיף דפים חדשים, לערוך את התוכן ולבנות את תפריט הניווט.

הוסף תוכן

עכשיו הגיע הזמן לאכלס את האתר שלך עם תוכן. השתמש בעורך הטקסט של בונה האתרים כדי לכתוב ולעצב טקסט, להוסיף תמונות, להטמיע סרטונים ולהוסיף רכיבי מדיה אחרים. בוני אתרים כוללים לעתים קרובות גלריות תמונות מובנות, טפסי יצירת קשר ותכונות שילוב מדיה חברתית שניתן להוסיף בקלות לדפים שלך.

אופטימיזציה 

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מסייעת לאתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות מנוע החיפוש. אמנם אתם לא צריכים ידע בקידוד, אבל בוני אתרים בדרך כלל מציעים הגדרות SEO. השתמש בהגדרות אלה כדי להתאים אישית כותרות עמודים, מטא-תיאורים וסלאגים של כתובות URL עבור כל עמוד. הוסף מילות מפתח רלוונטיות כדי לשפר את נראות האתר שלך במנועי החיפוש.

בדיקה ותצוגה מקדימה

לפני פרסום האתר שלך, בדוק ביסודיות את הפונקציונליות וההיענות שלו. השתמשו במצב התצוגה המקדימה של בונה האתרים כדי לראות איך הוא נראה במכשירים שונים, כמו מחשבים שולחניים, טאבלטים וטלפונים ניידים. ודא שכל הקישורים, הטפסים והמדיה פועלים כראוי.

פרסם את אתר האינטרנט שלך

ברגע שאתה מרוצה העיצוב והפונקציונליות, הגיע הזמן לפרסם את האתר שלך. רוב בוני האתרים מציעים אפשרות פרסום בלחיצה אחת שהופכת את האתר שלכם לנגיש לעולם. בחרו שם דומיין מותאם אישית או השתמשו בתת-דומיין שסופק על ידי בונה האתרים.

עדכן ותחזק באופן קבוע את האתר שלך

בניית אתר אינטרנט אינה משימה חד פעמית. עדכן את התוכן שלך באופן קבוע, הוסף דפים חדשים או פוסטים בבלוג ושמור על אבטחת האתר שלך על-ידי התקנת עדכונים שסופקו על-ידי בונה האתרים. צור קשר עם המבקרים שלך, השב להערות ונטר ניתוח אתר כדי לעקוב אחר הביצועים שלו.

מידע נוסף באתר NPCoding

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת היתרונות הנסתרים של רכישת בגדים ממותגים מובילים באינטרנט
האם אתה מודע ליתרונות המשמעותיים הנלווים לקניית ביגוד ממותג באינטרנט? כמומחה ותיק בתחום האופנה...
קרא עוד »
מרץ 17, 2024
איפה אפשר לקנות נעלי תינוקות בימי הקורונה?
תינוקות מתפתחים במהירות ותמיד מגיע הזמן שהם מנסים ומצליחים להתחיל ללכת. גם מגפת הקורונה אינה עוצרת...
קרא עוד »
מרץ 31, 2021
ספות רביצה
יש מי שאינו נהנה לשקוע בספה עמוקה ועוטפת בסופו של יום? יש מי שמוותר על התענוג של מנוחה רוגעת בספה נוחה...
קרא עוד »
ספט 23, 2020