לקוח סמוי – מה אפשר לגלות באמצעותו?

לקוח סמוי

בכל הנוגע ללקוח סמוי, רבים מבעלי העסקים אשר מכירים את המושג: יודעים כי ביצוע לקוח סמוי יכול לקדם את בית העסק את השירות והמכירות.

עם זאת, רבים מבעלי העסקים לא ירדו לעומקו של המושג ואינם יודעים מה אפשר לגלות בזכות הפעולה. לשם כך נסביר כעת יותר אודות לקוח סמוי ואודות התועלת שלו עבור בית העסק!

אם אתם בעלי עסקים, אם אתם מנהלי ארגונים, חברות, תאגידים ונותני שירותים – חשוב שתדעו מהי התרומה שמקנה ביצוע לקוח סמוי.

כיום חברות מקצועיות שעוסקות בסקרים וביצוע מחקרים אודות חוות דעתם של צרכנים, מספקות את השירות בו מגיע לקוח סמוי סוקר את בית העסק, סוקר את הנראות שלו, את רמת השירות שניתנת בבית העסק, את העובדים, תהליכי המכירה ושאר פעולות שחשוב שיתרחשו (או לא יתרחשו!) בבית העסק.

מי הוא הלקוח הסמוי?

הסוקר הינו איש מקצוע מיומן שמגיע במסווה של לקוח מן המניין תוך שהוא מפיק דוח מסודר וחשוב אודות השירות שניתן בסניפים, מוקדים, בארגונים ובשאר דרכים בהם מקבל הלקוח שירות בעסק, ארגון או חברה.

מה המטרה של לקוח סמוי?

מטרתו העיקרית של סקר מסוג זה היא לזהות ולאתר בעיות חלושות וכשלים בתהליכים המקיימים בבית העסק הנוגעים לשירות, מכירה, הענקת תמיכה ללקוחות, יחס ללקוח, כמו גם התנהלות ומתן שירות או בעת תהליכי מכירה.

מה אפשר לגלות באמצעות לקוח סמוי?

חברות מקצועיות כמו חברת גיאוקרטוגרפיה , עסוקות בתחום שיפור חוות הלקוח וסקרי דעת קהל ומאפשרות את הגדלת הפעילות העסקית דרך תהליכי הטעמה ולמידה נכונים יותר המתקיימים לאחר הסקת המסקנות האמורות.

סקרים כאלה שנעשים באמצעות לקוח סמוי מתרחשים נקודות מכירה, במוקדי שירות, במרכזי קניות ובכל מקום בו עסק חבר וארגון משווקים שירותים ומוצרים.

באמצעות קבלת דוחות לקוח סמוי, רבים יכולים לשפר שירות מוצר ואף לבצע שינויים ארוגניים חשובים וזאת בהתאם להסקת המסקנות הדרושות לאחר ביצוע סקרים מסוג זה. בשל כך ביצוע לקוח סמוי הפך כה מבוקש והכרחי.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי נהוג לרשום צוואות וירושות?
אם גם אתם מעוניינים ללכת על בטוח ולמנוע מצב בו יריבו על כל הקשור אל חלוקת הנכסים שלכם, קרי, חלוקת...
קרא עוד »
יול 12, 2021
סימנים לכך שתדעו שהקפוצ'ון איכותי
מיליוני סגנונות קיימים בקפוצ'ונים, ובגלל שקשה יהיה לבחור אחד שיתאים למראה ולסגנון שלנו, נצטרך לקבל...
קרא עוד »
ינו 07, 2020
מניפסט הדובון: חשיפת מורכבויות נסתרות בצעצוע פשוט
דובונים, למרות שהם נמצאים בכל מקום בחדרי שינה ובשידות צעצועים ברחבי העולם, נדחקים לעתים קרובות...
קרא עוד »
ספט 19, 2023