מדריך לבחירת טרמפולינה לחצר

מדריך לבחירת טרמפולינה לחצר

בכל חצר של בית קרקע יש אטרקציות כלשהן שמספקות בידור לבני המשפחה ובעיקר לילדים. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר שתוכלו למצוא כמעט בכל גינה היא הטרמפולינה. הטרמפולינה יכולה להגיע במידות שונות בהתאם לגיל וכמות הילדים שלכם ולרמת הבטיחות שאתם רוצים לאפשר בשימוש בה. מאמר זה הינו מדריך קצר שילמד אתכם על כמה מהפרמטרים החשובים לבחירת טרמפולינה.

קיבוע הטרמפולינה בשטח יציב:

מומלץ לקבע את הטרמפולינה עם מייצבים חזקים ויתדות על אדמה קשה ומפולסת. לא מומלץ למקם את הטרמפולינה על ריצוף או בטון, אולם אם אין בכך ברירה מוטב לשים דשא סינטטי או מזרן פזביט בשטח הטרמפולינה ומסביבה על מנת לאפשר קרקע בטוחה למשחק. במקרה כזה גם יש לקבע את הטרמפולינה באמצעות שקי חול, אומגה או כל קיבוע חזק ויציב אחר.

מיקום הטרמפולינה:

מלבד ההתחשבות בסוג הקרקע חשוב להרחיק את הטרמפולינה מסכנות פוטנציאליות כמו אזור מלא באבנים, חומות, גדרות, שערים, פסלים ולעתים אפילו עצים. 

חלקי חילוף ומוכנות מראש:

כדאי לקנות טרמפולינות בגודל זוגי כלומר 8,10,12 או 14 פיט כיוון שבמספרים האי זוגיים של 7,9,11 ו-13 פיט יהיה קשה מאוד למצוא חלקי חילוף בארץ. חלקי החילוף עשויים להיות מצרך חשוב עבורכם לאורך השנים. הטרמפולינה יכולה להחזיק מעמד לאורך שנים, אולם מפעם לפעם חלקים בלויים יידרשו בהחלפה למען שימוש בטוח בטרמפולינה ועל כן כדאי לרכוש טרמפולינה שאפשר להשיג לה חלקי חילוף יותר בקלות.

מה ההבדל בין רשת פנימית לחיצונית?

ישנן טרמפולינות עם רשת פנימית ואחרות עם רשת חיצונית. הרשת הפנימית מגינה על המשתמשים מפני מכות מהעמודים של הטרמפולינה ומונעת החלקות משטח המעטפת של הקפיצים שבקצה הטרמפולינה. לעומת זאת, טרמפולינה עם רשת חיצונית מאפשרת למשתמשים לנוח בצד הטרמפולינה כשהם מתעייפים ולהיאחז באחד העמודים למנוחה. 

לסיכום; בחירת טרמפולינה לגינה היא דבר חכם שמספק שעות מרובות של הנאה צרופה לילדים ועל כן בחירת הטרמפולינה צריכה להיעשות בחכמה. קחו את מה שלמדתם במאמר זה ולפיכך תוכלו לבחור בחכמה את הטרמפולינה לגינה שלכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון אם תרצו להתייעץ או לבצע הזמנה אליכם כולל הרכבה.

אולי יעניין אותך גם מגוון אביזרים לטרמפולינה

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ זוגי ברחובות
למרות התקדמות ניכרת בעולם בכל הקשור להליכה לטיפול זוגי, לפעמים זוגות עדיין נרתעים מלפנות לטיפול...
קרא עוד »
מאי 01, 2022
כמה נותנים מתנה לברית ?
הזמינו אתכם לברית מילה, ואתם לא יודעים כמה נותנים מתנה לברית, אז הנה נענה לכם על השאלה בפשטות, תנו כמה...
קרא עוד »
אפר 21, 2020
צעצועי לגו
בכל תחום ישנו מותג מסויים שהוא כל כך חזק שהוא מזוהה עם התחום הזה ואפשר למצוא אותו בכל מקום בעולם והוא...
קרא עוד »
אוג 21, 2022