משחקי הקופסא שתמיד יהיו רלוונטיים

לגו

אין כמו לשבת ולשחק עם הילדים כל מיני סוגים של משחקי קופסא. זה מאפשר להורים לעבור על פיתוח של כל מיני סוגים סוגי כישורים, וזאת מבלי שאף אחד מן הילדים מרגיש כי הוא נמצא בשלבים של למידה אלא פשוט נהנה משעת משחק עם אמא ואבא. הנה כמה משחקי קופסא שמאוד כדאי לכל משפחה להכיר.

מונופול

מי לא מכיר את משחק המונופול אשר קיים כבר עשרות בשנים. נכון להיום הוא משווק בכל מיני גרסאות יותר עדכניות, ומאפשר לצעירים להתחבר אל משחק ישן בצורה החדשה שלו.

פאזלים

נכון להיום פאזלים הם לא ממש רק דבר אחד, אלא אוסף שלם של משחקי קופסא שכוללים פאזלים שמגיעים מחלקים העשויים מגנט, פאזלים שכוללים חיבור של מספר חלקים מועט ופאזלים שהם בכלל בתלת מימד. הסוגים הם מאוד מגוונים ומאפשרים ליהנות בכל פעם ממשחק של פאזל שלא דומה לפעם הקודמת בה כבר פאזל נרכש וחובר.

טריוויה

אחד מן המשחקים הוותיקים, שמאפשרים צבירה של ידע כללי לגבי הרבה מאוד נושאים וכל מה שקיים בעולם. המשחקים החדשים כוללים גם כאלה שיותר מתאימים אל ארץ ישראל וכאלה שהולמים את הגילאים הכי קטנים שאף הם יכולים עתה להשתתף במשחק בצורה פעילה עם מידע שרלבנטי לגילם.

פלונטר

משחק קופסא מאוד משעשע שגם מצריך גמישות עם פעילו פיזית שמתאימה עבור משחק לכל המשפחה יחדיו. משחק שקיים כבר עשרות של שנים ועדיין פופולארי לזמן איכות של משפחה.

שבע בום

מי לא מכיר את המשחק של שבע בום? זה משחק שעוד ההורים ואפילו הסבא והסבתא של הילדים כאן שיחקו כאשר הם בעצמם היו ילדים שחיפשו במה לשחק. הפעם הוא מגיע בצורה של משחק קופסא שנוח למשחק עבור כולם.

לגו

משחק הקופסא שקיים כבר הרבה מאוד זמן ולא מראה כל סימנים של דעיכה בפופולאריות שלו, אלא בדיוק להפך. תמיד יש מארזים של לוגו חדשים שיכולים לשמח ילד גדול וילד קטן במלאכת ההרכבה הכה נעימה.

רמיקוב

משחק שקיים גם בגרסא של משחק קופסא וגם בתור משחק קלפים. ילדים ייהנו עוד יותר מהמשחק בצורה של משחק קופסא וילמדו לעשות חיבורים כדי לנצח במשחק שנעים לשחק בשניים ואף יותר.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הוצאת דיבה – מקרי בוחן
איפה עובר הגבול בין ביקורת? בין פרסום מקרה ברשת? או כתיבת מאמר עיתונאי מקצועי? מתי מדובר בהוצאת דיבה...
קרא עוד »
אוק 08, 2019
10 דגשים של הפקת כנסים ואירועים
הפקת אירועים וכנסים דורשת דיוק, יצירתיות, אסרטיביות ועוד. אבל מפיקי אירועים וכנסים, יודעים שיש כמה...
קרא עוד »
מאי 25, 2021
איך להוזיל את עלויות החשמל בבית?
ככל שהעולם מתקדם יותר אנחנו מכניסים הביתה עוד ועוד מוצרי חשמל. מוצרי החשמל ממלאים את החיים שלנו בכל...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021