משפצים את המטבח? במה כדאי לבחור שיש קיסר או גרניט?

שיש קיסר

משפצים את המטבח? איזה משטח עדיף לכם: שיש קיסר, או אבן גרניט? קשה להחליט. במאמר, נתן לכם כלים להחליט: נציג בפניכם את 2 הסוגים, ונסקור את היתרונות של כל סוג משטח.

מידע על משטח גרניט:

משטח הגרניט, עשוי מאבן טבעית בשם "גרניט". סלע הגרניט, עמיד בפני חום. לכן, משטח גרניט במטבח, לא יתבקע כאשר יניחו עליו סירים חמים. לכן, שיש העשוי גרניט, יכול להחזיק הרבה שנים.  

גוונים של משטחי גרניט: הגוונים הנפוצים של משטחי גרניט, הם גוונים כהים. הצבעים והטקסטורות של הגרניט, הינם צבעים וטקסטורות טבעיים. הצבעים הנפוצים של משטחי גרניט, הם שחור ואפור. לגוונים אלו, יש יתרון, בכך שלא רואים עליהם לכלוך. אפשר למצוא גוונים בהירים של משטח גרניט. הצבעים הבהירים, יהיו לבן וורוד. אולם, בגוונים אלו, ניתן יותר בקלות לראות לכלוכים.

משטח קל לניקוי: ייתכן שבמשטח גרניט, צריך להשקיע יותר מאמץ בניקוי, מאשר במשטח שיש קיסר. אולם, ניתן להסיר את כל סוגי הכתמים ממשטחי גרניט, וכן, ניתן לנקות את המשטח עם כל חומרי הניקוי.

מידע על משטח "שיש קיסר":

"השיש הישראלי"- שיש "קיסר", הוא פיתוח ישראלי, של חברת אבן קיסר.

משטח "שיש קיסר", עשוי מאבן קיסר. אבן קיסר, הינה אבן סינטטית. לאבן קיסר, יש יותר ברק מאשר לאבן גרניט. הסיבה לכך, היא שילוב של קוורץ בשיש קיסר. לשיש קיסר יש גוונים שונים, בגלל פיגמנטים מלאכותיים שמוסיפים לשיש.

האם שיש קיסר עמיד לאורך שנים? שיש קיסר לא עמיד מספיק בפני חום. שיש קיסר, יכול להישרט בקלות מסכינים. ישנם סוגי כתמים שלא ירדו מהשיש, בגלל שאי אפשר לנקות את השיש עם חומרי ניקוי חריפים מדי. לכן, שיש קיסר יחזיק פחות שנים ממשטח גרניט.

אז- איזה סוג של שיש כדאי לכם לבחור?

אם חשוב לכם היופי והנראות של השיש, ייתכן שכדאי לכם לבחור בשיש קיסר. אולם, תצטרכו להניח סירים חמים על השולחן, ולדאוג שלא יהיה מגע של להב סכין חד בשיש. כמו כן, צריך לזכור שיהיו כתמים שלא יהיה ניתן להסיר מהשיש.

Blogging Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לגבי בחירת הווטרינר המתאים עבור חיית המחמד שלך
בחירת וטרינר היא החלטה מכרעת עבור כל בעל חיית מחמד, בדומה לבחירת רופא משפחה. הווטרינר הנכון ממלא...
קרא עוד »
פבר 12, 2024
אבחון לחץ דם – למה חשוב לבצע אבחון תקופתי?
בעזרת אבחון לחץ דם תקופתי ניתן לזהות שמירה על מדדים תקינים ובמקרים חריגים של שינויים לרעה לפעול...
קרא עוד »
יונ 02, 2021
התקנת שעון שבת – איך עושים את זה לבד?
שעון שבת הוא פתרון טכנולוגי שיש לו חשיבכות רבה עבור הציבור הדתי בארץ. השעון מאפשר למנוע חילול שבת...
קרא עוד »
יונ 15, 2021